شنبه 16 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کنترل تهران توسط 600 دوربین، مهر

رئیس پلیس تهران با اعلام اینکه هم اکنون تهران به وسیله 600 دوربین کنترل می‌شود گفت: تا پایان امسال نیز 400 نقطه دیگر به این دوربینها مجهز می‌شوند.

به گزارش خبرنگارمهر، سردار حسین ساجدی نیا صبح شنبه در جلسه معاونین فرماندهی انتظامی تهران که با حضور کودکان به صورت نمادین برگزار شد، اظهار داشت: برخی از اماکن مانند بانک ها و طلافروشی ها ملزم به نصب دوربین مرکزی شده اند. همچنین در 6 ماهه نخست امسال با نصب دوربین در طلافروشی ها و بانک ها شاهد کاهش وقوع سرقت بودیم.

وی در ادامه به برخورد جدی پلیس با کالای قاچاق اشاره کرد و افزود: برخورد با کالای قاچاق در دستور کار معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار دارد و این معاونت باید با افرادیکه کالای قاچاق وارد تهران می کنند برخورد جدی کند.

ساجدی نیا با اعلام اجرای طرح جمع آوری قلیان ها تاکید کرد: طرح جمع آوری قلیان ها در تهران شروع شده و برای تداوم جمع آوری نیازمند مصوبات قانونی دارد.

وی خواستار رسیدگی به جرم و تخلف توسط ماموران شد و افزود: ماموران پلیس 110 باید در کمترین زمان به درخواست ها و جرائم رخ داده در تهران رسیدگی کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رئیس پلیس تهران از دستور ویژه برای برخورد با توزیع کنندگان خرد مواد مخدر در سرکلانتری ها خبر داد و افزود: کلانتری های تهران موظف به برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر هستند. در رابطه با سیگار نیز تا کنون ممنوعیتی برای استعمال سیگار وجود ندارد اما در صورت تصویب آمادگی داریم برخورد کنیم.

در ادامه این جلسه برخی از کودکان به بیان ایده ها و نظرات خود پرداختند.

یکی از کودکان خواستار حضور به موقع ماموران در ماموریت ها شد.

در این دیدار برخی از کودکان با انتقاد از شهرداری خواستار رسیدگی به وضعیت تردد معلولان در سطح شهر و بهبود وضعیت معابر شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016