سه شنبه 19 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعليق و تعطيلی ۵۷ آژانس مسافرتی در تهران، خبرآنلاين


گردشگری - بازديد از دفاتر مسافرتی و خدماتی شهر تهران برای کنترل نرخ، کيفيت، کميت و نحوه برخورد و رفتار با مسافران و گردشگران در ۶ ماهه امسال باعث تعطيلی ۱۶آژانس و تعليق ۴۰ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شد .


اين بازديدها به گفته مديرکل ميراث فرهنگی، گردشگری و صنايع دستی استان تهران اين بازديدها ادامه دارد و آژانسهای مسافرتی در صورت رعايت نکردن قوانين مجازات می شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




محمد ابراهيم لاريجانی در گفت وگو با خبرآلاين تغيير وضعيت شرکت ، تغيير سهامداران،مدير عامل و محل فعاليت و تغيير نام شرکت بدون تاييديه اداره کل ميراث فرهنگی و گردشگری، عدم معرفی مدير عامل و يا مدير فنی واجد الشرايط، شکايات و برخورد نامناسب با مسافران، عدم ارائه ضمانت بانکی و اعزام دانشجو مغاير با موضوع فعاليت بند ب، را سبب تعليق مجوز ۵۷ دفتر خدمات مسافرتی در تهران عنوان کرد.
وی ادامه می دهد: تعطيلی و عدم فعاليت، ثبت نام و اجرای تور زيارتی بدون مجوزهای لازم، فعاليت در زمان تعليق، عدم تمديد پروانه فعاليت، عدم رعايت دستورالعمل‌های صادره مبنی بر حفظ شئونات اسلامی و اخلاقی در تبليغات وعدم توانايی در برگزاری تور از ديگر موارد منجر به لغو مجوز دفاتر مسافرتی شده است.
وی درباره آژانسهايی که حکمشان به صورت تعليق درآمده است می افزايد: طبق آيين نامه، شرکت‌ها و دفاتر تعليق شده، بايد در زمان تعليق از قبول تعهدات جديد خودداری و طبق دستور العمل‌های اين اداره کل به تعهدات قبلی خود عمل کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016