یکشنبه 4 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شمقدری: "جدايی نادر از سيمين" ظرفيت نامزدی اسکار را دارد، مهر

معاون سينمايی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشيه بازديد از پرديس سينمايی ملت گفت: "جدايی نادر از سيمين" ظرفيت نامزدی اسکار را دارد ولی سياست های اين آکادمی قابل پيش بينی نيست.

به گزارش خبرنگار مهر جواد شمقدری در حاشيه بازديد از پرديس سينمايی ملت گفت: جدايی نادر از سيمين تمام قابليت‌ها و ظرفيت‌های نامزد شدن برای اسکار را دارد ولی سياست‌های آکادمی اسکار قابل پيش بينی نيست و ممکن است آکادمی اسکار به اين قابليت‌ها و ظرفيت‌ها توجهی نکند.

معاون سينمايی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: آخرين عامل تعيين کننده سياست های حاکم بر نظام آمريکاست که چه سيگنال هايی را می خواهد به ايران بدهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




قابل ذکر است بازديد معاون سينمايی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پرديس سينمايی ملت به دليل بررسی اين مکان برای گزينش سينمای رسانه در کنار برخی گزينه های ديگر بوده‌است.

پيش‌تر سيدمحمد حسينی وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی نيز ضمن تأکيد بر نمايندگی ايران توسط فيلم سينمايی "جدايی نادر از سيمين" درباره‌ موفقيت‌های سريالی اين فيلم در جشنواره‌های جهانی و نيز معرفی آن از سوی ايران به آکادمی اسکار، گفته بود: بايد صبر کنيم و ببينيم داوران آکادمی چه ارزيابی‌هايی در مورد اين فيلم می‌کنند.

فيلم سينمايی "جدايی نادر از سيمين" تازه‌ترين ساخته سينمايی اصغر فرهادی است که پس از توفيق در جشنواره‌ بين‌الملل فيلم فجر و کسب جواز اصلی جشنواره فيلم برلين بعنوان نماينده سينمای ايران برای حضور در بخش غيرانگليسی زبان مراسم اسکار ۲۰۱۲ به اين آکادمی معرفی شد.

فيلم سينمايی "بچه‌های آسمان" ساخته مجيد مجيدی تنها فيلم سينمای ايران است که توانست به جمع نازمدهای نهايی مراسم اسکار راه يابد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016