شنبه 10 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخرین وضعیت پرونده حادثه خمینی‌شهر، مهر

رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: پرونده متهمان تازه بازداشت شده حادثه خمینی شهر با دستگیر شدن افراد فراری به دادگاه فرستاده می‌شود.

غلامرضا انصاری در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح آخرین وضعیت پرونده حادثه خمینی شهر اظهار داشت: 9 تن از متهمان اصلی پرونده پس از دستگیری محاکمه شدند که قضات دادگاه کیفری چهار تن از آنها را به اعدام محکوم کردند. حکم چهار مرد متجاوز پس از تایید در دیوان عالی کشور در ملاعام اجرا شد. دو تن از متهمان نیز از اتهامات خود تبرئه شد.

وی افزود: چهار متهم دیگر پرونده نیز به حبس طولانی مدت محکوم شدند که در حال گذراندن دوره محکومیت خود در زندان هستند.

رییس کل دادگستری اصفهان افزود: پس از رسیدگی به پرونده این 9 متهم دوتن از متهمان فراری نیز دستگیر شدند که هم اکنون در زندان بسر می بردند. برای بررسی اتهامات آنها و اتهام زنای به عنف و متهمان ردیف پنجم و ششم ، پرونده همچنان مفتوح است که همزمان با دستگیری افراد فراری در ماجرا به پرونده آنها در دادگاه رسیدگی می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی خاطرنشان کرد: در صورت طولانی شدن روند دستگیری متهمان فراری درباره پرونده تصمیم گیری خواهد شد.

گفتنی است، حادثه خمینی شهر، نیمه شب سه شنبه - 3 خرداد - هنگامی رخ داد که 13 زن و مرد جوان در یکی از باغ های این شهرستان حضور داشتند که ناگهان مردان شرور با ورود غیرقانونی به داخل باغ، پس از حبس هفت مرد در اتاقی، زنان حاضر در میهمانی را با خودروی سمندی به باغ دیگری در فاصله هزار و 500 متری منتقل کردند.

متجاوزان سپس با تهدید، چهار تن از زنان را مورد آزار و اذیت قرار داده و قبل از رسیدن پلیس گریختند. ماموران در ادامه با عملیات های گسترده، متهمان اصلی را در اصفهان، زاهدان و خوزستان دستگیر کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016