دوشنبه 5 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجاوز پنج مرد به دختر نوجوان برای انتقام از همسايه، روزنامه جام‌جم

۵ مرد که به قصد انتقام گيری از خانواده يک مرد روستايی به خاطر کشتن يکی از اقوامشان به اشتباه دختر همسايه آنها را ربوده و مورد آزار و اذيت قرار داده بودند، از سوی پليس اطلاعات – امنيت استان کرمانشاه دستگير شدند.

رسيدگی به اين پرونده اوايل آبان امسال با شکايت فردی عليه ۵ مرد جوان به اتهام ربودن و آزار و اذيت دختر نوجوانش در دستور کار ماموران اطلاعات ـ امنيت استان کرمانشاه قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




شاکی به پليس گفت: روز حادثه من و خانواده‌ام و ديگر ساکنان روستايمان برای شرکت در مراسم جشنی به مکان ديگری رفته بوديم؛ اما دختر نوجوانم در خانه تنها بود. عصر آن روز پس از بازگشت به خانه از دخترم خبری نبود و هرچه گشتيم، او را پيدا نکرديم. در اين ميان خبردار شديم يکی از زنان سالخورده روستا به شدت کتک خورده و بی‌هوش در حاشيه جاده افتاده است.

او را به بيمارستان رسانديم و وقتی به‌هوش آمد، گفت شاهد ربوده شدن دخترمان از سوی ۵ مرد جوان بوده و آنها او را نيز به شدت کتک زده‌اند. در ادامه جستجوها، يکی از اهالی روستا دخترم را در حالی که بی‌هوش بود، در دامنه کوه پيدا کرد. او را که از سوی مردان مهاجم مورد آزار و اذيت قرار گرفته بود، به بيمارستان برديم.

در پی اين شکايت، دختر نوجوان به مرکز پليس احضار شد و در بازجويی، گفته‌های پدرش را تاييد کرد. به اين ترتيب، ماموران اداره اطلاعات ـ امنيت با چهره‌نگاری رايانه‌ای از متهمان فراری، تحقيقات برای دستگيری آنها را آغاز کردند.

در ادامه تحقيقات معلوم شد تصاوير رايانه‌ای مهاجمان فراری با ۵ مرد که از اقوام يک مرد روستايی هستند، مطابقت دارد. به اين ترتيب، تحقيقات پليسی در اين رابطه متمرکز و در مرحله بعدی مشخص شد، پسر مرد روستايی ۸ ماه پيش در درگيری با يکی از هم‌روستايی‌های مرد شاکی به قتل رسيده و عامل جنايت نيز دستگير شده است. بنابراين، اين فرضيه که اقوام اين خانواده به قصد انتقام وارد آن روستا شده و اين حادثه را رقم زده‌اند، قوت گرفت و روند رسيدگی به پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016