شنبه 10 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بررسی مهریه‌های سنگین از منظر حقوقی و اجتماعی در شورای زنان، فارس

شورای فرهنگی و اجتماعی زنان در جلسه امروز خود موضوع مهریه‌های سنگین را از منظر حقوقی و اجتماعی بررسی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ششصد و هفتاد و چهارمین جلسه خود به بررسی موضوع مهریه‌های سنگین از منظر حقوقی و اجتماعی پرداخت.

در این جلسه مخبر دزفولی دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی به تبیین نقش اثرگذار شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده در شناسایی و پیشگیری از آسیب¬های حوزه زنان و خانواده پرداخت و بر موضوع‌شناسی در این حوزه که منطبق با شرایط و نیاز کنونی جامعه است، تأکید کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در ادامه این جلسه موضوع بررسی حقوقی و اجتماعی مهریه‌های سنگین مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت که مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی آمادگی خود را برای سفارش تحقیق در حوزه تحقیقاتی مرکز مطالعات راهبردی اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد با هماهنگی این مرکز در حوزه پژوهشی و تدوین مسائل قانونی و حقوقی گامی مؤثر برداشته شود.

در این جلسه اعضای شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده بر ضرورت فرهنگ‌سازی و تدوین قوانین حمایتی جهت استحکام خانواده و مقابله با رویکرد اقتصادی افراطی به ازدواج تأکید کردند.

یکی از گزارش‌های مطرح شده در این جلسه سفر هیئت ایرانی به اندونزی و آثار فرهنگی عمیق و متقابل آن برای دو کشور بود.

برنامه‌ریزی در زمینه جهاد اقتصادی در سال جهاد اقتصادی موضوع دیگر جلسه امروز شورای فرهنگی و اجتماعی زنان بود، با توجه به نقش زنان و خانواده در تغییرات فرهنگی خانواده و جامعه با تأکید بر تبلیغ کالای ایرانی و ایجاد فرصت مناسب برای جوانان در اشتغال، بر هماهنگی تمام شبکه‌ها برای دوری ازمصرف‌گرایی و رویکرد به کالای ایرانی با کیفیت تأکید شد.

همچنین بر موضوع استفاده از آخرین روش‌های تبلیغاتی روز برای حفظ جذابیت‌های بصری با رعایت فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و ایرانی نیز تأکید شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016