چهارشنبه 5 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ضرغامی: اگر سريالی غم و اندوه را زياد کند ممکن است جرح و تعديل شود، ايسنا

عزت‌الله ضرغامی ـ رييس سازمان صداوسيما ـ در پاسخ به پرسش خبرنگار ايسنا مبنی بر اينکه گفته می‌شود سريال «تا ثريا» با حذفياتی روبه‌رو بوده، با تاييد تلويحی اين موضوع، از سريال «تا ثريا» و همچنين «شيدايی» و اهدافی که قصد انتقال آن را داشتند، دفاع کرد و آنها را سريال موفقی دانست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، ضرغامی در پاسخ به پرسش ذکر شده در حاشيه‌ی جلسه هيات دولت گفت: جزئيات مربوط به مجموعه‌ی سريال‌ها و مباحث اين‌چنينی را مسؤولان مربوطه در معاونت سيما بايد پاسخ دهند اما مجموعه‌های اشاره شده با هدف‌گذاری مشخصی توليد و پخش شده‌اند و هدف‌هايی را دنبال می‌کردند؛ مثلا در سريال «شيدايی» بحث در مورد مزمت دروغ بود که اين موضوع به خوبی منعکس شد. اثرات دروغ گفتن و همچنين در مورد اهميت انسجام خانواده مسائلی را مطرح کرد که به خوبی منتقل شد و من از آقای عسگرپور به خاطر توليد اين سريال تشکر می‌کنم و در مجموع اين کار موفقی بود.

رييس سازمان صداوسيما همچنين با اشاره به پخش سريال «تا ثريا» از شبکه اول سيما و با اشاره به اهداف اين سريال در مزمت ربا و شرکت‌های هرمی گفت: در واقع در اين سريال نشان داده شد که اگر افراد وارد اين مقولات شوند به خاک سياه کشيده می‌شوند و پيام خود را به درستی منتقل کرد و سريال آموزنده‌ای بود.

ضرغامی در ادامه صحبت‌های خود گفت: اگر يک سريال در مجموع فضای دراماتيکش به گونه‌ای باشد که حالت غم و اندوه را زياد کند ممکن است سريال توسط مسؤولان مربوطه مورد جرح و تعديل قرار گيرد.

وی گفت: در مجموع دو سريال ذکر شده بر اساس هدف‌گذاری‌های انجام شده تمام شد و اگر اين مجموعه يا هر مجموعه ديگری به همين دليل که عرض کردم يعنی در واقع فشرده‌تر شود به خاطر اينکه پيامش بهتر و درست‌تر منتقل شود، يک مساله عادی است و چيز جديدی نيست.

البته در اين بين يکی از خبرنگاران نيز به ضرغامی انتقاد وارد کرد که چرا روز گذشته در هنگام پخش سريال «شوق پرواز» و در موقعی که خبر شهادت يکی از خلبانان در اين سريال داده شد، سريال قطع شد و در وسط آن آگهی در ارتباط با پوشک بچه و چيپس پخش شد که ضرغامی انتقاد اين خبرنگار را پذيرفت و گفت که اگر چنين کاری انجام شده بدسليقگی بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016