چهارشنبه 30 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقاد تند فرزند ناصر عبداللهی از صداوسيما، پارس توريسم

خيلی‌ها بدون اجازه قطعات بابا را بازخوانی کردند....راديو و تلويزيون هم که قطعا در اين سوء استفاده پيشرو همه بوده


نويد عبداللهی پسر بزرگ «ناصر عبداللهی»، در سالگرد فوت اين خواننده گفت وگويی با بهمن بابازاده در سايت موسيقی ما کرده و ازپخش بدون اجازه آثار مرحوم ناصر عبدالهی در رسانه های مختلف انتقاد کرده است.

به گزارش پارس توريسم ،در بخشهايی از اين مصاحبه ،از فرزند مرحوم عبداللهی پرسيده شده :در همه اين سال‌ها آثار پدرت از رسانه‌های مختلف، راديو و تلويزيون بار‌ها پخش شده. از نظر خانواده عبداللهی پخش اين آثار مجاز و قانونی است؟ چيزی بابت پخش اين اثار نصيب تو و خانواده‌ات شده؟ سخن‌ات به مسئولين اين رسانه‌ها چيست؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




نويد عبداللهی در پاسخ به اين سوال گفته :نه اجازه‌ای از ما اخذ شده و نه تماسی با ما گرفته شده. از طريق تو که دوست خوب منی و می‌دانم نيت‌ات از اين سوال خير است می‌گويم که همه آنهايی که با نام و آثار پدرم سعی در سوء استفاده از احساسات مردم دارند، را به خدا واگذار می‌کنم. خيلی‌ها بدون اجازه قطعات بابا را بازخوانی کردند. راديو و تلويزيون هم که قطعا در اين سوء استفاده پيشرو همه بوده. دين ما می‌گويد که اين سوء استفاده‌ها حرام است.‌ای مسئولينی که صدای من را می‌شنويد. اين آثار بدون رضايت خانواده عبداللهی در رسانه‌های مختلف پخش می‌شود و ما راضی نيستيم. خدا جواب همه آن‌ها را خواهد داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016