چهارشنبه 26 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ایجاد شبکه مددکار داوطلب برای کمک به کودکان آسیب‌دیده، فارس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل موسسه مهر‌آفرین از ایجاد شبکه مددکاری داوطلب برای کمک به کودکانی که ترک تحصیل و یا آسیب دیده‌اند خبر داد.

فاطمه دانشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: موسسه مهر آفرین با هدف حمایت از کودکان کار و خیابانی و همچنین زنان آسیب دیده و بدسرپرست تاسیس شده است و اقدامات حمایتی را در این خصوص انجام داده است.

وی تصریح کرد: سال گذشته نخستین سمینار بررسی آسیب‌های کودکان کار و خیابانی برگزار شد که دستاوردهای قابل قبولی را در بر داشت؛ که ایجاد مرکز حمایت از کودکان و راه‌اندازی شبکه تشکل‌های غیردولتی برای حمایت از کودکان از این جمله بود.

مدیرعامل موسسه مهر‌آفرین ادامه داد: راه‌اندازی این شبکه برای کودکانی که شناسنامه ندارند می‌تواند گام مهمی برای حمایت از آنها در جامعه باشد واین قشر می‌توانند با ارائه کارت‌ به مراکز آموزشی ادامه تحصیل دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دانشور تاکید کرد: در حال حاضر شبکه مددکاری در حال شکل‌گیری است که دراین خصوص شهرداری تعامل خوبی را با این شبکه دارد به طوری که مکان مناسبی را برای تاسیس و راه‌اندازی این شبکه در اختیار این موسسه قرار داده است.

مدیرعامل موسسه مهر‌آفرین از تضمین کتابی در خصوص مشکلات و موانع کودکان آسیب‌دیده خبر داد و گفت: این کتاب به زودی آماده و در اختیار مسئولان اجرایی دستگاه‌های مرتبط با حوزه کودکان قرار خواهد گرفت به طوری که دراین کتاب به تمامی مشکلات کودکان آزار دیده اشاره شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این کتاب می‌تواند کمک موثری را در کاهش مشکلات کودکان کار داشته باشد و در سیاست‌گذاری‌های کلان مسئولان اجرایی را کمک کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016