دوشنبه 14 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آثار عکاسان ايرانی در سوئيس به نمايش درمی‎آيد

مجموعه‌ای از آثار عکاسان ايرانی از جمله احمد مطلايی به همراه عکاسان اروپايی در شهر سنت گالن سوئيس به نمايش درمی‎آيد.


ايلنا: مجموعه عکس‎های احمد مطلايی و تعدادی از عکاسان ايرانی خردادماه امسال در شهر سنت گالن سوئيس به نمايش درمی‎آيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار ايلنا، احمد مطلايی که از عکاسان مطرح ايرانی در کشور سوئيس است، قرار است طی نمايشگاهی تعدادی از آثارش را در نمايشگاهی گروهی که آثار تعدادی از عکاسان ايرانی و اروپايی نيز ارائه خواهد شد، به نمايش درآورد.

اين عکاس مستند اجتماعی هم اکنون درحال انجام پروژه‌ای چندرسانه‎ای است که به همراه تعدادی از هنرمند اروپايی و ايرانی اين پروژه را دنبال می‎کند. در اين پروژه موضوع "مهاجرت" ازسوی عکاسان ايرانی و اروپايی به چالش کشيده می‎شود.

آثار اين هنرمندان عکاس از خردادماه امسال در شهر سنت گالن سوئيس به نمايش گذاشته خواهد شد.

احمد مطلايی که به‌عنوان عکاس مستندنگار و خبری ايرانی محسوب می‎شود، همچنين روز ۲۷ اسفندماه ۱۳۹۰ در مرکز اجتماعی سيباخ شهر زوريخ سوئيس مجموعه عکس‌های خود را به نمايش گذاشت. در اين نمايشگاه که به مناسبت نوروز و به همت بنياد کودک سوئيس برگزار شد، بيست عکس از عکس‌های مستند اجتماعی اين عکاس ايرانی به نمايش گذاشته شد.

عوايد فروش مجموعه عکس احمد مطلايی برای دانش آموزان نيازمند ايرانی اختصاص داده شد. در حاشيه اين نمايشگاه نيز فيلم‎های مستندی از تاريخ و تمدن ايران درمعرض ديد علاقمندان به هنر و فرهنگ ايران قرار گرفت.

مطلائی فارغ التحصيل رشته گرافيک و عضو انجمن عکاسان مطبوعات است که ضمن همکاری با رسانه‌های مختلف، عکس‌های خود را در نمايشگاه‌ها و مراکز متعدد فرهنگی هنری ايران و کشورهای اروپايی به نمايش گذاشته است. همچنين آثار اين هنرمند عکاس در کشورهايی چون ژاپن، روسيه، اتريش، عراق، لهستان، سوئيس، ترکيه و آمريکا معرفی و تقدير شده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016