جمعه 22 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نورپردازی فضاهای ناامنی شهری برای بانوان

سخنگوی شهردار تهران از نورپردازی مناطق بی‌دفاع شهری که می‌تواند فضاهای ناامنی برای شهروندان خانم باشد و همچنین تبدیل آنها در برخی نقاط به فضای سبز خبر داد.

محمد هادی ایازی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیتهای مدیریت شهری برای ایجاد فضاهای مطلوب شهری بانوان گفت: در سطح شهر تهران سه بوستان بانوان راه اندازی شده است که جمعی کثیری از بانوان برای فعالیت های ورزشی و تفریحی به این مکانها مراجعه می کنند. همچنین تاکنون 9 مرکز شهربانو افتتاح شده است که طی دوماه آینده سه مرکز شهربانوی دیگر هم به بهره برداری می رسد و امیدواریم تا پایان سال شهر تهران دارای 22 مرکز شهربانو باشد.

وی ادامه داد: در 374 محله تهران ایجاد 374 خانه تسنیم که مرکز فعالیت های فرهنگی خانم ها هست پیش بینی شده که بخشی از آنها به بهره برداری رسیده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




معاون شهردار تهران اضافه کرد: برای تامین امنیت بیشتر بانوان در شهر، فضاهای بی دفاع شهری که می تواند فضاهای ناامنی برای بانوان باشد شناسایی و برنامه ریزیهای لازم برای نورپردازیی آنها انجام شده است. همچنین در برخی نقاط پیش بینی شده است که این فضاها تبدیل به فضای سبز شوند تا خانواده در هنگام تردد در این نقاط دچار مشکل نشوند.

وی از افزایش زمینه فعالیت بانوان در سطح مناطق خبر داد و گفت: برنامه های فرهنگی گسترده ای به مناسبت روز زن در سطح شهر تهران تدارک دیده شده است که اجتماع بزرگ زنان شهرداری در مجموعه 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی است.

ایازی در مورد سرنوشت موزه تخصصی زنان که شورای شهر تهران مهرماه سال گذشته آن را مصوب کرده بود گفت: ایجاد این موزه در شورای اسلامی شهر تهران مصوب شد اما ردیف بودجه ای برای تملک و هزینه های ایجاد آن در بودجه سال 91 پیش بینی نشده بود که تلاش می کنیم از املاکی که در اختیار داریم مکان مناسبی برای موزه زنان اختصاص دهیم در غیر این صورت احداث موزه زنان به سالهای آینده موکول می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016