چهارشنبه 10 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برای مبارزه با قاچاقچیان ارز در سطح عرضه هیچ مقرراتی وجود ندارد

تهران - مدیركل مبارزه با قاچاق كالا و ارز سازمان تعزیرات حكومتی با بیان اینكه هم اكنون برای مبازه با قاچاقچیان ارز در سطح عرضه هیچ مقرراتی وجود ندارد، گفت: در این رابطه تعداد زیادی پرونده تشكیل و به تعزیرات ارسال شده، اما به دلیل سكوت قانونی این قبیل پرونده هاعدم صلاحیت خورده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا،'سید عبدالمجید اجتهادی ' امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینكه مقررات فعلی برای مبارزه با قاچاقچیان ارز در سطح عرضه ساكت است، افزود: این در حالی است كه در قانون جدید مبارزه با قاچاق كالا و ارز برای قاچاق ارز كه در شورای نگهبان مراحل نهایی خود را طی می كند در سطح عرضه مجازات در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول در سازمان تعزیرات مجازات تعیین شده برای قاچاقچیان در سطح عرضه را مانند سایر مقررات علاوه بر ضبط ارز قاچاق ، دو برابر قیمت ارز كشف شده جریمه در نظر گرفته می شود.

مدیركل مبارزه با قاچاق كالا و ارز سازمان تعزیرات حكومتی كشور در ادامه از برگزاری نخستین همایش مبارزه با قاچاق كالا و ارز در سطح عرضه خبر داد و گفت: این همایش 17 و 18 خردادماه جاری بامشاركت ستاد مركزی مبارزه با قاچاق كالا و ارز،سازمان تعزیرات حكومتی و دانشگاه علوم قضایی برگزار می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اجتهادی ادامه داد: 92 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده كه از این تعداد 52 مقاله به عنوان مقاله برگزیده انتخاب شده است.

این مقام مسئول در سازمان تعزیرات حكومتی همچنین از برنامه سازمان تعزیرات برای دائمی شدن دبیرخانه همایش خبر داد و گفت: مبارزه با قاچاق كالا و ارز در سطح عرضه از منظر قوانین، آثار زیان بار عرضه كالا و ارز قاچاق، آثار عرضه كالای قاچاق در افزایش نابسامانی های اجتماعی و آسیب شناسی مبارزه با كالا و ارز قاچاق در سطح عرضه از جمله محورهای همایش یاد شده است.

وی به اجرای طرح'شبنم' از ماه آینده اشاره كرد و گفت:سازمان تعزیرات حكومتی به عنوان مرجع رسیدگی در حوزه قاچاق كالا در سطح عرضه مشكلی برای پشتیبانی طرح یاد شده از نظر قضایی ندارد .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016