جمعه 19 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئیس شورای اصناف كشور: قاچاق كالا و ارز تمام تولیدات ملی را تهدید می كند

تهران – رئیس شورای اصناف كشور تاكید كرد : قاچاق كالا و ارز تمام تولیدات ملی را تهدید می كند و مبارزه با آن نیازمند عزم ملی است .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، 'قاسم نوده فراهانی ' كه روز پنجشنبه در همایش' مبارزه با قاچاق كالا و ارز در سطح عرضه ' سخن می گفت با بیان این مطلب افزود : اگر بخواهیم به طور عملی و كاربردی با پدیده قاچاق برخورد كنیم باید در هر مكان و شرایطی با این پدیده برخورد شود .

مشاور رئیس جمهور افزود : اصناف به دلیل اینكه توان مالی بالایی ندارند نمی توانند وارد حوزه قاچاق كالا و ارز شوند و دوست هم ندارند اجناس قاچاق را در بازار به فروش برسانند.

وی ادامه داد : اگر در صنف های مختلف فروش اجناس قاچاق مشاهده می شود به این دلیل است كه وارد كننده های اصلی قاچاق كالا این اجناس را با فاكتور رسمی به آنها به فروش رسانده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




نوده فراهانی با اشاره به تصمیم وزارت صنعت ، معدن و تجارت برای اجرای كردن طرح شبنم گفت : برای موفقیت در این طرح باید اطلاع رسانی و فرهنگ سازی لازم در جامعه و اصناف انجام شود .

رئیس شورای اصناف كشور تصریح كرد : با اجرای موفقیت آمیز این طرح هم صنوف و هم وارد كننده های كالاهای قاچاق باید بدانند قاچاق در همه سطوح ناامن است .

وی با تاكید بر اینكه قاچاق تمام تولیدات ملی را تهدید می كند یادآور شد : باید بخاطر خدمت به مملكت و كشورمان ریشه قاچاق را بسوازنیم .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016