سه شنبه 23 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقاد تند مديرعامل مؤسسه رسانه‌های تصويری از فيلم "يک خانواده محترم"، نماينده ايران در جشنواره کن

خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) ـ مديرعامل موسسه رسانه‌های تصويری گفت: فيلم سينمايی «يک خانواده محترم » توهين به همه باورها، ارزش‌ها و در کل همه آن چيزی است که مردم کشورمان اعتقاد دارند.

به گزارش خبرنگار سينمايی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، محمدرضا عباسيان با انتقاد شديد از ساخت فيلم سينمايی « يک خانواده محترم» و نمايش آن در جشنواره فيلم کن اظهار کرد: من سالها در جشنواره‌های بين‌المللی حاضر بودم و همه فيلم‌هايی که بر عليه کشور ما توسط فيلمسازان ايرانی و غيرايرانی ساخته شده بود را رصد کردم. با کمال تاسف اعلام می‌کنم که در تمام آنها و در تمام اين مدت فيلمی به بدی «يک خانواده محترم» نديدم، چرا که اين فيلم از لحاظ ملی و مذهبی سراسر توهين به مردم کشورمان است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با ارائه پيشنهادی برای روشن شدن وضعيت اين فيلم بيان کرد: من به آقای شمقدری اصرار کردم که حتما نسخه‌ای از اين فيلم که در جشنواره فيلم کن نمايش داده شد در ايران نيز طی يک نمايش خصوصی روی پرده برود و تهيه‌کننده آن مدعوين را از هر دسته و جناحی که دوست دارد به اين جلسه نمايش دعوت کند. من از همين الان می‌گويم که من در پايان آن نمايش نسبت به سازندگان اين فيلم در مواجه با مدعوين خودشان بيم دارم.

دبير نخستين جشنواره فيلم‌های ويدئويی بار ديگر با تاکيد بر اينکه«يک خانواده محترم» سراسر توهين به مردم کشورمان است عنوان کرد: پلان به پلان اين فيلم توهين به هر آن چيزی است که مردم کشورمان اعتقاد دارند، در اينجا منظورم اصلا بحث نظام يا انقلاب نيست بلکه اين فيلم از اين خط نيز عبور کرده و اعتقادات و آبروی ايرانيان را زير سوال برده است.

محمدرضا عباسيان در پايان سخنانش تصريح کرد: اميدوارم با پيگيری رسانه‌ها هرچه زودتر نمايشی خصوصی برای نسخه جشنواره کن اين فيلم ترتيب داده شود تا همه بتوانند درباره اين اثر تصميم‌گيری کنند، البته من برای تهيه‌کننده اين فيلم که سالها سابقه مديريتی دارند متاسف هستم و تعجب می‌کنم که ايشان مصاحبه کرده و از اين فيلم دفاع می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016