چهارشنبه 31 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"کیمیا و خاک" هم به آزادی نرسید

مدیر سینما آزادی از ممانعت شورای صنفی اکران از نمایش فیلم سینمایی "کیمیا و خاک" ساخته عباس رافعی در این سینما خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، یک هفته پس از جنجال‌های عجیب و غریب بر سر اکران نشدن فیلم سینمایی "خوابم می‌آد" رضا عطاران در سینماهای حوزه به دلیل ممانعت شورای صنفی اکران، فیلم سینمایی "کیمیا و خاک" هم به فهرست فیلم‌های ممنوعه پیوسته‌است.

رضا سعیدی‌پور مدیر مجموعه سینمایی آزادی بعنوان اصلی‌ترین سینمای حوزه هنری در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: برای اکران فیلم "کیمیا و خاک" نیز شورای صنفی نمایش حواله نداده‌است.

سعیدی‌پور تأکید کرد: با توجه به شرایط پیش آمده حدود دو هفته دیگر زمان اکران فیلم‌های روی پرده سینما آزادی به پایان می‌رسد و پس از آن هچ فیلم دیگری در این سینما روی پرده نخواهد بود.

پس از جلوگیری از اکران فیلم‌های "خصوصی" حسین فرحبخش و "گشت ارشاد" سعید سهیلی توسط حوزه هنری و شهرداری، رئیس حوزه هنری طی یک نشست مطبوعاتی عنوان کرد: "وزه هنری علاوه‌بر این دو فیلم تعدادی از فیلم‌های سینمای ایران را امسال اکران نخواهد کرد."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در ادامه این اتفاقات فیلم "پس کوچه‌های شمرون" ساخته کامران قدکچیان و به تهیه‌کنندگی حسین فرح‌بخش هم با مخالفت حوزه هنری برای اکران در سینماهای این مجموعه مواجه شد.

در واکنش به این مخالفت‌ها هم شورای صنفی نمایش تصمیم گرفت از این پس حواله هیچ فیلمی را برای اکران عمومی در اختیار سینما آزادی قرار ندهد. رئیس شورای صنفی در این زمینه تأکید کرده‌است: "تا پای تعطیلی سینمای آزادی هم ایستاده‌ایم"(!)


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016