چهارشنبه 28 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اکران محصولات سینمای ایران در آلمان با استقبال مخاطبان همراه شد

در اولین روز هفته فیلم ایران در برلین، فیلم‌های ایرانی به نمایش در آمده با استقبال نخبگان فرهنگی، دانشگاهی و مردم آلمان مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به منظور آشنائی بیشتر افکار عمومی و علاقمندان و فرهنگ دوستان آلمانی با فرهنگ، هنر و هنرمندان ایرانی و ارائه حقائقی از حضور فعال بانوان ایرانی در صنعت سینمای کشور، هفته فیلم ایران باعنوان "نقش بانوان در آینه جامعه ایران" بانمایش پنج فیلم ایرانی "اینجابدون من"، "آقایوسف"، "کنعان"، "دعوت" و "ورود آقایان ممنوع" از تاریخ 25 تیرماه سال جاری در سینمای kino colosseum شهر برلین به نمایش درآمده است.

جهت استفاده بهینه از این واقعه فرهنگی، پس از نمایش هر فیلم، هنرمندان این فیلم‌ها شامل تهیه‌کننده، کارگردان و برخی از بازیگران زن در یک میزگرد شرکت کرده و این فیلم توسط شرکت‌کنندگان مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

در طول برگزاری این هفته فیلم، فیلم‌ سینمایی "آقا یوسف" با حضور هانیه توسلی و لادن مستوفی، "کنعان" با حضور افسانه بایگان و تهیه‌کننده آن مصطفی شایسته، "دعوت" با حضور محمد پیرهادی تهیه‌کننده و آناهیتا نعمتی بازیگر این فیلم برای دوستداران سینمای ایران به نمایش درخواهد آمد.

در اختتامیه این هفته فیلم نیز فیلم سینمایی "ورود آقایان ممنوع" با حضور علی سرتیپی تهیه‌کننده این فیلم برای مخاطبان به نمایش در می‌آید. تاکنون در مورخ 25 تیرماه فیلم "اینجا بدون من" و در 26 تیرماه فیلم "آقا یوسف" به نمایش درآمد که با استقبال خوب نخبگان فرهنگی، دانشگاهی و مردم آلمان مواجه شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




هنرمندان نیز از برگزاری این گونه وقایع فرهنگی اظهار رضایت کرده و از اینکه توانسته بودند ارتباط خوبی با افکار عمومی آلمان و ایرانیان مقیم برقرار کنند اظهار خوشحالی داشتند. این هفته فیلم ایران به همت موسسه رسانه‌های تصویری و با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در «برلین» برگزار شده‌است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016