شنبه 14 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آیین نامه نظارت به محتوای تلفن های همراه بزودی ابلاغ می شود

تهران - وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی بزودی آیین نامه نظارت به محتوای تلفن های همراه را ابلاغ می كند.

'حسن علیزاده' رییس مركز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، با اعلام این خبر توضیح داد: طبق قانون، نظارت بر محتوای تلفن های همراه به عهده وزارت ارشاد است

وی گفت: به رغم همكاری های مركز رسانه های دیجیتال در سال های گذشته با سازمان تنظیم مقررات رادیویی، نظارت ها در این حوزه آن طور كه باید نبوده است.

این مقام مسئول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این كه امروزه شاهد پیامك های تبلیغاتی محصولات بهداشتی غیر مجاز و سفرهای تفریحی به كشورهای مختلف در ایامی مانند تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) هستیم، افزود: این آیین نامه، نظارت به محتوای تلفن های همراه را قوی تر از گذشته می كند.

nezaratbarPayamak.jpg
به گفت علیزاده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این آیین نامه را بزودی ابلاغ خواهد كرد.

رییس مركز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این گفت و گو همچنین از آغاز به كار شبكه توزیع محصولات فرهنگی در هفته آینده خبر داد.

وی گفت: هدف از راه اندازی این شبكه تقویت چرخه اقتصادی محصولات فرهنگی بویژه محصولات دیجیتال ایت.

علیزاده افزود: مرحله نخست آغاز به كار شبكه توزیع محصولات فرهنگی به توزیع محصولات فرهنگی دیجیتال شامل نرم افزار و بازی های رایانه ای اختصاص دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد شبكه توزیع محصولات فرهنگی همزمان در دو هزار و 500 فروشگاه بزرگ در تهران راه اندازی می شود و مردم می توانند با مراجعه به این فروشگاه ها از محصولات فرهنگی دیجیتال دارای مجوز بهره مند شوند.

علیزاده همچنین از تفاهم نامه مركز رسانه های دیجیتال با شركت پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: به موجب این تفاهم نامه، طرح آزمایشی شبكه توزیع مویرگی محصولات فرهنگی با افتتاح فروشگاه‌هایی در 200 نقطه روستایی در استان فارس، آغاز به كار خواهد كرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016