پنجشنبه 7 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

دوپينگ، معضلی لاعلاج يا خودساخته، فرامرز کوشان

يکی‌ از مشکلات مبارزه با دوپينگ در ايران هرج و مرج اداری و عدم پشتيبانی دولت از مبارزه با دوپينگ است. در تمام سال های گذشته ستاد ملی‌ مبارزه با دوپينگ درگير مشکلات مالی‌، کمبود امکانات و رقابت با کميته مبارزه با دوپينگ فدراسيون فوتبال بوده است. اين دو کميته در رقابت با يکديگر تنها مانع از فعاليت يکديگر می شوند ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپوليس بدون دروازه‌‏بان، حقيقی پس از مسابقه برابر استقلال اهواز راهی بيمارستان شد، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
عليرضا حقيقی دروازه بان تيم پرسپوليس پس از پايان مسابقه تيمش برابر استقلال اهواز به دليل مصدوميت پا راهی بيمارستان دی تهران شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حقيقی در گفت وگو با خبرنگار "ايلنا" ضمن تاييد مطلب فوق گفت: پس از مسابقه برابر استقلال اهواز به خاطر درد شديدی که داشتم به همراه پزشک تيم راهی بيمارستان شدم تا پس ازآزمايشات لازم وضعيت پايم مشخص شود و البته فکر نمی‌‏کنم مشکل خاصی باشد.
وی ادامه داد: قرار است امروز با نظر پزشکان وضعيت نهايت پايم مشخص شود. درحال حاضر به فيزيواترپی و تمرينات ويژه می‌‏پردازم تا برای مسابقه آينده پرسپوليس آماده شوم.
دروازه بان تيم پرسپوليس با اشاره به مسابقه تيمش برابر استقلال اهواز اضافه کرد: بازی بسيار خوبی را انجام داديم و خوشحالم که توانستيم ۳ امتياز مسابقه را کسب کنيم و به اميد خدا همين مسابقه سرآغازی برای پيروزيهای بعدی ما خواهد بود.
حقيقی گفت: تيم استقلال اهواز در طول بازی تلاش می‌‏کرد با ارايه يک فوتبال درگيرانه و ائتلاف وقت به يک امتياز دست يابد که در نهايت هم نتوانست به خواسته خود برسد. البته بازيکنان اين تيم از انگيزه بالايی برای رويارويی با تيم پرسپوليس داشتند اما ما نيز برای سامان دادن به وضعيت خود در جدول رده بندی به اين ۳ امتياز نياز داشتيم.
وی افزود: من نيز در اين مسابقه تلاش کردم دروازه تيمم بسته بماندکه خوشبختانه در نهايت هم همينطور شد البته در اين راه همه بازيکنان علی الخصوص خط دفاعی زحمات بسياری کشيدند.





















Copyright: gooya.com 2016