شنبه 9 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يک منبع آگاه در باشگاه پرسپوليس: قطبی پيش از موعد ايران را ترک کرد، پرسپوليس می‌تواند شکايت کند، ايسنا

"قطبی ۲۷ آبان‌ماه گذشته استعفا داده و ۲۹ همان ماه ايران را ترک کرده و فرصت چهارده‌ روزه برای بررسی استعفای او اعمال نشده است."

يک منبع آگاه در باشگاه پرسپوليس با اعلام اين خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، پيرامون مفاد قرارداد قطبی با پرسپوليس، افزود: طبق قرارداد قطبی می‌تواند يادداشتی در اختيار باشگاه قرار دهد و ذکر کند تمايل به همکاری با پرسپوليس را ندارد اما بايد ۱۴ روز پس از آن، برای انجام تسويه‌ حساب مالی با باشگاه صبر کند و حتما در کنار تيم باشد، اما وی برای به حاشيه نرفتن پرسپوليس و بوجود نيامدن يک فضای ملتهب اين کار را نکرد و پيش از موعد ايران را ترک کرد. قطبی در تاريخ ۲۷ آبان‌ استعفايش را نوشت و در ۲۹ آبان ايران را ترک کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: در اين مدت باشگاه با قطبی يا نماينده او می‌بايست پای ميز مذاکره بنشينند و مشخص شود چه مدت او سرمربی تيم بوده و به ازای همان زمان، از کل مبلغ قراردادش را دريافت کند؛ حال اگر هفتاد درصد از مبلغ کل قرارداد سال اول را گرفته، بايد بخشی را به باشگاه برگرداند. اگر کمتر از حقش هم گرفته بود، باشگاه موظف می‌شد تا به ازای مدت‌ زمانی که قطبی روی نيمکت پرسپوليس نشسته، مبلغی را به وی پرداخت کند.

اين منبع آگاه تاکيد کرد: باشگاه پرسپوليس نه تنها ۳۰ درصد مبلغ باقی مانده از قراردادش را نبايد بپردازد بلکه در صورت عدم پرداخت پول اضافه از سوی قطبی، می‌تواند به مراجع بين‌المللی شکايت کند.

وی درباره مشخص شدن مبلغ دريافتی قطبی پس از اخراج احتمالی او از سوی مديران پرسپوليس، نيز به ايسنا گفت: قرارداد به دو صورت سال اول و سال دوم بسته شده است که اگر باشگاه تصميم به برکناری او بگيرد، اگر سال اول باشد بايد کل مبلغ همان سال و اگر سال دوم باشد، موظف به پرداخت کل مبلغ سال دوم را می‌شود.





















Copyright: gooya.com 2016