جمعه 22 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رحمان رضايی: کاملا آماده‌ام، تنها به سه امتياز بازی فکر می‌کنم، ايسنا

- نـیـمکـت نشينـی را دوسـت نـدارم
- عليه بازيکنی صحبت نکرده‌ام

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تنها به سه امتياز بازی با پاس همدان فکر می‌کنم و بس.

رحمان رضايی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ی وضعيتش پيش از ديدار پرسپوليس برابر پاس همدان اظهار کرد: شرايط خوبی دارم و در تمرينات با قدرت و آمادگی کامل شرکت می‌کنم. همان طور که قبلا هم گفته بودم، من کاملا آماده هستم و می‌توانم در ترکيب اصلی پرسپوليس مقابل حريفان حاضر شوم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: تغييرات تاکتيکی مربيان و حتی تغيير سيستم پرسپوليس از رويکرد چهار مدافع به سه دفاع نيز نمی‌تواند برای من تفاوتی داشته باشد چرا که تجربه‌ی زيادی در بازی با سه دفاع و يا چهار دفاع دارم. تنها به اين فکر می‌کنم که هنگام حضور در ترکيب اصلی پرسپوليس تمرکز و آرامش بيشتری در خط دفاعی اين تيم حاکم شود و بتوانم مهره‌ی اثرگذاری برای اين تيم باشم.

رضايی درباره‌ی نيمکت نشينی‌اش در تيم پرسپوليس در چند بازی گذشته به ايسنا گفت: هر بازيکنی می‌تواند از نيمکت نشينی‌اش ناراضی باشد و اين مساله را تمامی مربيان تيم بفهمند. من هم از اين قاعده مستثنی نيستم و با شرايطی که در خودم می‌بينم نيمکت نشينی در پرسپوليس را دوست ندارم. اميدوارم کادرفنی بيش از پيش توجه لازم را به من داشته باشد تا البته آماده‌ترين مدافعين در ترکيب اصلی تيم جای گيرند.

مدافع پرسپوليس همچنين با تکذيب مطالبی که به نقل از وی در برخی از روزنامه‌ها منتشر شده است،‌ گفت: من با هيچ روزنامه‌ای در خصوص بازيکنان پرسپوليس به ويژه سپهر حيدری صحبت نکرده‌ام و از روزنامه‌ای که چنين مطلبی را چاپ کرده است شکايت خواهم کرد.

وی درباره‌ی بازی پرسپوليس برابر پاس همدان نيز خاطرنشان کرد: اين بازی هم نظير بازی‌های ديگر برای پرسپوليس دشوار است چرا که اين تيم در برابر تيم قدرتمندی چون پاس و آن هم در شهر خودش بايد بازی کند. می‌دانم که اين تيم در آخرين مسابقه برابر پاس در همدان نتيجه‌ی خوبی کسب نکردند و شايد خاطره‌ی بدی از آن داشته باشند ولی به هر حال آن مقطع تمام شده و نبايد ديگر به آن فکر کرد. من اين بازی را هم دشوار می‌دانم البته پرسپوليس با بازيکنانی که دارد می‌تواند بر هر حريفی حتی پاس همدان هم غلبه کند.





















Copyright: gooya.com 2016