چهارشنبه 27 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حاج علي استعفا داد و به عمان رفت، كناره گيري بي‌سر و صداي دايي از سايپا، روزنامه ورزشی گل



مهدي اسماعيل‌پور

پس از آنكه محمد مايلي كهن يك شبه در غياب علي دايي كه در كشور عربستان و مراسم حج به سر مي‌برد سرمربي سايپا شد و به نيمكت نارنجي‌پوشان كه بسياري آن را در سيطره قدرت سرمربي تيم ملي مي‌دانستند رسيد جدايي و استعفاي حاج علي از هيات مديره اين باشگاه متحمل و قابل پيش‌بيني بود. كما اينكه دايي پيش از بازگشت به ايران هم پيام و تصميم خود مبني بر جدايي و كناره‌گيري از هيات مديره سايپا را به مديران آن اعلام كرده بود. از آن زمان بود كه تلاش‌هاي مسوولان كارخانه و باشگاه سايپا و آن طور كه شنيده شد فدراسيون براي حل و فصل دوستانه اين موضوع و منصرف كردن دايي از تصميم‌‌اش با آشتي دادن حاج علي و حاجي مايلي آغاز شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حتي حسين رضا‌زاده ديگر عضو هيات مديره و همشهري دايي كه پيش‌بيني مي‌شد در حمايت از دوست نزديك و هم فكر خود همراه با دايي استعفا كند اما روز گذشته با حمايت از مايلي كهن جدايي خودش و دايي را يك شايعه عنوان كرد: «كناره‌گيري من از هيات مديره سايپا يك شايعه رسانه‌اي بود. نه تنها من بلكه آقاي دايي نيز قصد كناره‌گيري از هيات مديره اين باشگاه را نداريم. با مدد الهي و سرمربيگري خوب مايلي كهن سايپا موفق عمل كرده و اميدواريم به همين ترتيب حريفان را شكست دهيم و به رده‌هاي بالا برسيم. اميدواريم با ياري مدير گروه خودروسازي سايپا (بذرپاش) كدورتي كه بين علي دايي و مايلي‌كهن وجود دارد به زودي حل شود و پرونده اين شايعه بسته شود.

سايپا هم اكنون به آرامش نياز دارد به همين دليل منطقي نيست كه من و آقاي دايي از هيات مديره جدا شويم. با رفع مشكلات هر دوي ما به طور مستمر در خدمت باشگاه خواهيم بود.» به هر تقدير كاملا مشخص بود كه اين وساطت‌ها و كد خدامنشي‌ها به اين راحتي دا را با اين خصوصيات اخلاقي منحصر به فرد و و ويژه راضي به ماندن نخواهد كرد. حتي او پس از بازگشت اولين اظهارنظر فوتبالي خود را به اين موضوع اختصاص داد و از مديران سايپا گلايه كرد كه چرا بدون حضور او و در غيابش چنين تصميم مهمي را گرفته اند. البته ليت بارسكي هم در شرايطي مشابه و در غياب دايي سرمربي سايپا شده بود هر چند كه حساسيت‌ها روي آن به اندازه حاجي مايلي نبود.

دايي عصر شنبه به تهران رسيد و بامداد ديروز (يكشنبه ) هم همراه تيم ملي به عمان سفر كرد اما همين فرصت اندك هم براي واكنش جدي او كافي بود تا بدون سر و صدا و حاشيه استعفاي خود از هيات مديره را تحويل مديريت باشگاه دهد. با اين وجود هنوز تلاش‌ها براي منصرف كردن دايي در جريان است و سايپايي‌ها اميدوارند از طرق مختلف راي دايي را بزند و اين پرونده را بي‌سر و صدا مختومه كنند. حاج‌علي در گفت و گو خود با دوستان گلايه‌اش بيشتر به بي‌احترامي مديران سايپا و تصميم گيري در غيابش و بدون در نظر گرفتن راي و نظر او برمي‌گردد تا انتخاب مايلي‌كهن البته همه مي‌دانند اگر جاي مايلي مربي ديگر انتخاب مي‌شد اين خبر‌ها در راه نبود درست مثل انتخاب ليت‌بارسكي كه در غياب دايي انجام شد.





















Copyright: gooya.com 2016