چهارشنبه 4 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

ورزش پايه ايران، کودکی يتيم برسر راه، فرامرز کوشان

از سخنان مختلف مسئولان "کميته ورزش‌های پايه‌ای و مدال آور" چنين بر می آيد، که هدف همان قهرمانی و کسب مدال در مسابقات بين المللی، با توجه به نقش سياسی اين افتخارت در صحنه بين المللی است و ورزش پايه تنها تا جايی مورد توجه است که به کسب مدال کمک کند ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نيكبخت: پول ندارم كه به كميته انضباطي بدهم، همشهری

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: پول ندارم كه پاداش‌هاي تيم ملي را به كميته انضباطي پس بدهم.

عليرضا نيكبخت واحدي در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: اميدوارم براي تمام مسائل اين قدر پيگر باشند. در ماجرايي كه در آن عمدي نداشتم متهم شدم.

وي تاكيد كرد: من عمدا از حضور در تيم ملي سرباز نزدم. با اين حال به راي كميته انضباطي احترام مي گذارم، اما پولي ندارم كه بتوانم با آن پاداش‌هايي كه در اين مدت از تيم ملي گرفته ام را پس بدهم. در اين باره باشگاه بايد وارد عمل شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




نيكبخت ادامه داد: متاسفانه كسي در باشگاه پرسپوليس نيست كه پيگر موضوع باشد و اين موضوع براي من جاي سوال دارد.

نيكبخت خاطر نشان كرد: مي‌دانم تا آخر هفته فرصت دارم، اما كاري از دستم بر نمي‌آيد. از مسئولان باشگاه خواهش مي‌كنم كمي بيشتر به فكر بازيكنان باشند. من روز گذشته براي مذاكره به باشگاه رفتم اما متاسفانه هيچ كس را نديدم.

وي عنوان كرد: در اين مقطع حساس باشگاه پول بازيكنان را نداده و اين موضوع براي ما دردسر ساز شده است. اميدوارم هر چه زودتر اين شرايط خاتمه پيدا كند.

نيكبخت ياد آور شد: از مسئولان باشگاه ناراحت هستم و دوست دارم كه همانطور كه براي آنها زحمت مي‌كشم جواب زحمات من را بدهند نه اين كه به ما در اين شرايط حساس پشت كنند.





















Copyright: gooya.com 2016