دوشنبه 14 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار امير قلعه نويی با هواداران پرسپوليس در حاشيه تمرين استقلال، ايرنا

امير قلعه نويی در ابتدای تمرين روز دوشنبه استقلال با هواداران تيم فوتبال پرسپوليس که به اشتباه برای تماشای تمرين تيم مورد علاقه شان به ورزشگاه راه آهن رفته بودند مواجه شد و برای دقايقی به طور صميمی با آنها به گفتگو پرداخت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايرنا، تمرين تيم فوتبال استقلال تهران درحالی آغاز شد که قلعه نويی در هنگام ورود به استاديوم دستگری با هواداران پرسپوليس مواجه شد و دقايقی در مورد وضعيت دو تيم با آنها گفتگو کرد.
قلعه نويی در اين ديدار، پرسپوليس را خانه دوم خود دانست و برای اين تيم آرزوی موفقيت کرد. هواداران پرسپوليس نيز از برخورد صميمانه قلعه نويی تشکر کردند و از عملکرد او در تيم استقلال تمجيد نمودند.
تمرين امروز تيم فوتبال استقلال راس ساعت ۱۵ در زمين چمن ورزشگاه دستگردی آغاز گرديد و بازيکنان در حال گرم کردن بدن های خود بودند که متوجه حضور حسين کازرانی بازيکن اسبق تيم ملی، باشگاه شاهين و پاس تهران در محل تمرين خود شدند.
تمرين آبی پوشان به دليل حضور کازرانی به دستور قلعه نويی برای دقايقی تعطيل شد و بازيکنان به احترام کازرانی برای گرفتن رخصت به نزد او رفتند.
کازرانی نيز پس از آرزوی موفقيت برای بازيکنان استقلال از آنها درخواست کرد تا به تمرينات خود ادامه دهند.
استقلال ها پس از گرم کردن بدن های خود به بازی آقا وسط پرداختند و سپس کارهای تاکتيکی را در دستور کار قرار دادند.
آبی پوشان در مرحله بعد، ارسال از جناحين، ضربات کاشته و پاس درعمق را تمرين کردند.
در تمرين امروز استقلال عليزاده و بيک زاده به دليل مصدوميت غايب بودند.
ابراهيم تقی پور نيز به همراه دکتر زرينه به تمرين اختصاصی پرداخت.
حدود ۲۰۰ هوادار استقلالی با حضور در تمرين اين تيم، آماده سازی استقلال را از نزديک ديدند.
تمرين استقلال راس ساعت ۱۶.۳۰ دقيقه به اتمام رسيد و مقرر شد فردا /سه شنبه/ آخرين تمرين اين تيم قبل از ديدار مقابل راه آهن راس ساعت ۱۵ در ورزشگاه دستگردی برگزار شود.
تيم های فوتبال استقلال تهران و راه آهن شهر ری، در چارچوب هفته بيست و پنجم رقابت های ليگ برتر، چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف يکديگر خواهند رفت .





















Copyright: gooya.com 2016