دوشنبه 21 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وينگادا: مربی‌گری پرسپوليس برای سابقه‌ کاری‌ام بسيار خوب است، ايسنا

- خودم را با چالش خوب و بزرگی روبرو کردم

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس گفت: خوشحالم که با حضور در پرسپوليس خودم را با چالش خوب و بزرگی روبرو کردم.

نلو وينگادا در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ايسنا پيرامون حضورش در تيم فوتبال پرسپوليس اظهار کرد: خودم را به چالش خوب و بزرگی کشاندم و از اين مساله بسيار خوشحال هستم. بسيار برايم خوب است که در سابقه کاری‌ام سرمربی پرسپوليس باشم. اين را به خوبی می‌دانم که کار در اين تيم برای هر کسی افتخار است و من سعی خواهم کرد که با تمام قدرت کارم را انجام دهم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: اميدوارم بتوانم در کنار ساير اعضای کادر فنی که تاکنون حضور خوبی در پرسپوليس داشتند، شرايط اين تيم را بهتر کرده و به موفقيت‌های بيشتری برسانيم.

وينگادا درباره شناختش از تيم پرسپوليس نيز گفت: در مردادماه برای مسابقات غرب آسيا به ايران آمده بودم و چندين مسابقه از اين تيم و تيم‌های ديگر را ديدم. فکر می‌کنم که تا حدودی با نوع بازی اين تيم و شرايط فوتبال در ايران آشنا هستم.

وی در پاسخ به اين سوال که شما در آستانه حساس ترين رقابت پرسپوليس در ليگ برتر به اين تيم آمديد و آيا برای اين بازی حساس برنامه‌ای داريد به ايسنا گفت: به هر جهت من هم جزيی از اين تيم هستم و سعی می‌کنم به اتفاق اعضای کادر فنی ترکيب اصلی تيم و همچنين سيستم بازی برابر استقلال را تعيين کنيم. می‌دانم که استقلال اکنون در صدر جدول ليگ برتر ايران قرار دارد و بسيار خوب بازی می‌کند و ما هم سعی می‌کنيم در اين چند روز تدابير ويژه‌ای برای اين مسابقه داشته باشيم.

وی درباره دستيارانی که با خود به ايران می‌آورد و آيا اين به معنی جدايی برخی از اعضای کادر فنی فعلی پرسپوليس از اين تيم است نيز تصريح کرد: افرادی که تاکنون در پرسپوليس بوده‌اند و هم اکنون نيز هستند در موفقيت‌های اين تيم نقش داشته‌اند. من برای کمک به اين تيم آمده‌ام و برای جدايی افراد ديگر از اين تيم نيامده‌ام. ما سعی می‌کنيم که به نحو احسن و در کنار يکديگر همکاری خوبی داشته باشيم و با هم پرسپوليس را به جلو ببريم.

وينگادا ادامه داد: من يک دستيار و يک مربی بدنساز با خودم به پرسپوليس می‌آورم و به اتفاق همين کادر فنی کار را ادامه خواهيم داد.

وينگادا همچنين گفت: می‌دانم که هرکس روی نيمکت تيم بزرگی مثل پرسپولس نشسته است از مربيان و انسان‌های بزرگی بوده و حتما حضور روی نيمکت اين تيم برای آنها هم سابقه درخشانی است. خودم هم سعی می‌کنم تا زمانی که در پرسپوليس هستم به خوبی از پس مسئوليتی که دارم برآيم.

سرمربی پرسپوليس گفت: در حال حاضر و طی چند روز آينده برنامه ما فقط روی ديدار با استقلال متمرکز می شود و پس از آن نيز اولويت‌های بعدی‌مان مسابقات ديگر ليگ و همچنين رقابت‌های حساس ليگ قهرمانان آسيا خواهد بود.





















Copyright: gooya.com 2016