دوشنبه 21 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نخستين تمرين پرسپوليس در حضور وينگادا، تعجب سرمربی پرتغالی از برنامه‌ريزی ليگ، ايسنا

نخستين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس در حضور سرمربی جديد اين تيم عصر امروز (دوشنبه) در زمين مجموعه ورزشی خيريه عمل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اين تمرين از ساعت ۱۴ در حضور حدود ۱۰۰ هوادار تيم پرسپوليس برگزار شد و در آن "نلو وينگادا" سرمربی جديد تيم فوتبال پرسپوليس توسط عباس انصاری فرد مديرعامل اين باشگاه به بازيکنان و کادر فنی اين تيم معرفی شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وينگادا دقايقی را با بازيکنان، مربيان و مديريت پرسپوليس به گفت‌وگو پرداخت و برنامه‌های آنها را از افشين پيروانی پرسيد.

وقتی که پيروانی برنامه‌های پرسپوليس را به وينگادا توضيح می‌داد، او خنده‌ای کرد و گفت: "در ليگ پرتغال تا آخرين بازی رقابت‌های ليگ برنامه‌ها مشخص است و حتی روزها و ساعت‌های بازی‌ها را می‌دانيد، لذا تيم‌ها می‌توانند برنامه ريزی داشته باشند اما نمی‌دانم چرا اينجا به اين شکل است."

همچنين پس از اين گفت و گو افشين پيروانی با پرويز کماسی صحبت کرد و او بعد از اين صحبت لباس ورزشی پوشيد و داخل زمين آمد.

تيم پرسپوليس امروز در حضور وينگادا برنامه‌های تمرينی متفاوت و ويژه‌ای را همراه با پيروانی برگزار کرد.

دويدن‌های نرم، حرکات زيگزاگی، عبور از موانع، استارت‌های کوتاه و بلند و همچنين تمرينات استقامتی بسيار زياد در برنامه کاری بازيکنان پرسپوليس قرار گرفت. همچنين آنها در ادامه در قالب سه گروه به حفظ توپ و پرسينگ در نزديکترين قسمت زمين به وينگادا پرداختند.

علی کريمی و محسن خليلی نيز به همراه پزشک پرسپوليس به طور اختصاصی تمرين می‌کردند و بخش عمده‌ای از تمرين آنها را دويدن‌های آرام به دور زمين تشکيل می‌داد.

عابدزاده نيز در گوشه‌ای از زمين تمريناتی را برای دروازه بانان پرسپوليس در نظر گرفت. نبی الله باقری‌ها نيز به علت مصدوميت از ناحيه دست با دستی بانداژ شده و لباس شخصی کنار زمين حاضر بود و تمرينات بازيکنان را نظاره می‌کرد.

خبرنگاران و عکاسان زيادی از رسانه‌های گروهی مختلف تمرينات امروز پرسپوليس را پوشش می‌دادند.

نلو وينگادا پيش از حضور در تمرين امروز پرسپوليس در محل اين باشگاه حضور يافت و با انصاری‌فرد گفت‌وگو کرد.





















Copyright: gooya.com 2016