شنبه 26 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگيری ۱۱۰ تماشاگر متخلف در داربی تهران و تشکيل پرونده برای ۶۵ نفر از آنان، ايسنا

معاون دادستان تهران در امور ضابطان از دستگيری ۱۱۰ تماشاگر متخلف در داربی استقلال و پيروزی خبر داد.

محمود سالارکيا در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی ايسنا، اظهار کرد: روز گذشته ۱۰۰ نفر که با ايجاد درگيری و آتش زدن برخی از صندلی‌های داخل استاديوم، موجب سلب امنيت شده بودند، دستگير و به بازپرس مستقر در ورزشگاه آزادی معرفی شدند که پرونده آنان رسيدگی شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با بيان اين‌که ۱۰ نفر ديگر نيز در راستای اتهام حمل مواد مخدر در داخل استاديوم دستگير شدند، گفت: پرونده اين افراد نيز برای ادامه رسيدگی به دادگاه انقلاب ارسال شد.

معاون دادستان تهران همچنين اظهار کرد: در اين بازی خوشبختانه فروش بليت در بازار سياه به صورت علنی ديده نشد البته امکان دارد در گوشه و کنار اين کار صورت گرفته باشد.

وی با بيان اين‌که در تحقيقات اوليه مشخص شد ۳۵ نفر از دستگير شدگان مرتکب بزه نشده‌اند و لذا در همان ساعت اوليه آزاد شدند، گفت: برای ۶۵ نفر از دستگير شدگان پرونده تشکيل شده که تعدادی با قرار تامين مناسب آزاد شدند.

سالارکيا با تاکيد بر اين‌که ادامه رسيدگی به پرونده دستگير شدگان در ناحيه ۱۹ دادسرای تهران انجام می‌شود، افزود: در اين بازی تعدادی مصدوم شدند که برخی به صورت سرپايی تحت درمان قرار گرفتند و در اين زمينه مشکل خاصی به وجود نيامد.

معاون دادستان تهران در پايان خاطرنشان کرد: در داربی تهران تخريب اموال عمومی از سوی تماشاگران صورت نگرفت.





















Copyright: gooya.com 2016