شنبه 26 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش تمرين امروز آبی پوشان: غيبت عليزاده پس از اشتباه بزرگ، انتقاد هواداران از تساوی استقلال، مهر

غيب علی عليزاده و سياوش اکبرپور و حضور واعظ آشتيابی و علی انصاری در جمع آبی پوشان از مهمترين اتفاقات تمرين امروز استقلال بود.
به گزارش خبرنگار مهر، توقف استقلال مقابل پرسپوليس در آخرين دقايق شصت و ششمين دربی تهران می توانست تبعاتی برای آبی پوشان به دنبال داشته باشد. برای آنکه تبعات اين بازی ديدارهای آينده آبی پوشان را تحت تاثير قرار ندهد، واعظ آشتيانی، مديرعامل باشگاه استقلال به همراه علی انصاری، عضو هيئت مديره اين باشگاه امروز در محل تمرين آبی پوشان حضور يافتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




آشتيانی و انصاری ۱۰ دقيقه قبل از آغاز تمرين امروز استقلال به ورزشگاه دستگردی آمده و در جمع مربيان و بازيکنان آبی پوشان حضور يافتند. جلسه مديران استقلال با آبی پوشان حدود ۱۵ دقيقه بطول انجاميد. با توجه به اينکه جلسه آبی پوشان پشت درب‌های بسته برگزار شد کسی از ماحصل آن باخبر نشد اما به نظر می رسد مهمترين موضوع بحث آنها گفتگو پيرامون شرايط حساس تيم و باشگاه استقلال باشد.

پس از آنکه نشست مسئولان باشگاه با بازيکنان و مربيان اين تيم به پايان رسيد، قلعه نويی بازيکنان را در رختکن نگه داشت و در جلسه ای ۱۰ دقيقه‌ای شرايط حساس تيم را به آنها گوشزد کرد.

در تمرين امروز تيم فوتبال استقلال بيش از ۸۰ تماشاگر حضور داشتند، هوادارانی که از نتيجه ديدار روز گذشته آبی پوشان مقابل پرسپوليس ناراضی بوده و معتقد بودند اين تيم مطابق انتظار عمل نکرده است.

علی عليزاده، چهره خبرساز شصت و ششمين دربی شهر تهران در تمرين امروز آبی پوشان حضور پيدا نکرد. او که با اشتباه خود منجر به توقف استقلال در دقيقه ۹۰ بازی روز گذشته شد، بنا به دلايلی نامعلوم از حضور در تمرين امروز آبی پوشان خودداری کرد. علاوه بر اين بازيکن سياوش اکبرپور نيز در تمرين امروز غايب بود.

بعد از پايان جلسات با مديران و مربيان استقلال، بازيکنان ساعت ۱۶ وارد زمين چمن ورزشگاه دستگردی شدند. بازيکنانی که در بازی روز گذشته ۹۰ دقيقه بازی کرده بودند، ۲۰ دقيقه به دويدن پرداخته و با انجام تمرينات کششی به کار خود پايان دادند. اين بازيکنان در پايان تمرين به استخر و سونا رفتند.

پيروز قربانی به علت دل درد زودتر از ديگر بازيکنان محل تمرين را ترک کرد.

علی عليزاده، سياوش اکبرپور، وحيد طالب لو، فابيو جان واريو و هاشم بيک زاده غايبان تمرين امروز استقلال بودند.

بازيکنانی که در بازی روز گذشته فرصت حضور در ميدان را پيدا نکرده و يا در نيمه دوم به زمين رفته بودند پس از پشت سرگذاشتن مراحل ابتدايی تمرين در قالب دو تيم نارنجی و آبی فوتبالی دستگرمی انجام دادند که اين بازی در پايان به برتری ۳ بريک تيم آبی انجاميد. برای اين تيم محمود فکری، ابراهيم تقی پور و احمد خذيراوی گلزنی کردند و تک گل تيم نارنجی نيز توسط محمود فکری (گل به خودی) به ثمر رسيد. تمرين امروز استقلالی ها ساعت ۱۶:۴۵ تمام شد.





















Copyright: gooya.com 2016