چهارشنبه 30 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ژوزه پسيرو سرمربی تيم فوتبال عربستان شد، ايسنا

"ژوزه پسيرو" به عنوان سرمربی جديد تيم ملی فوتبال عربستان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در حالی ژوزه پسيروی پرتغالی سه شنبه شب جانشين ناصر الجوهر شد که سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا در تحليلی از حضور اين مربی در تيم ملی عربستان نوشت: «عربستانی ها ژوزه پسيرو را از فصل ۲۰۰۷- ۲۰۰۶ به ياد می آورند که با الهلال پانزده برد متوالی بدست آورد و ناگهان استعفا داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حالا او در شرايطی دوباره به عربستان برگشته که تيم ملی وضعيت دشواری دارد و بايد از زير اين همه فشار آنها را به جام جهانی ۲۰۱۰ برساند.

پسيرو از سال ۱۹۹۴ تاکنون بيستمين مربی عربستان به حساب می آيد که اين بار به جای ناصر الجوهری بعد از باخت ۱-۰ مقابل کره شمالی بايد در تهران روی نيمکت تيم بنشيند.

وليعهد نواف بن فيصل نايب رئيس فدراسيون فوتبال عربستان که سرپرستی کميته تيم های ملی را هم برعهده دارد با اعلام خبر قرارداد بسيرو گفت: " ما نام های زيادی را در نظر داشتيم اما درنهايت تصميم گرفتيم بسيرو را انتخاب کنيم".

عربستان با باخت در پيونگ يانگ به رده چهارم جدول گروه دو رفت و پايين تر از کره جنوبی، کره شمالی و ايران ايستاد.

پسيرو که خبر مربيگری اش ديشب اعلام شد در بهترين دوران هدايت پاناتينايکوس يونان را برعهده داشته و در فرصت باقی مانده بايد شاگردانش را برای بازی ۲۸ مارچ در تهران آماده کند.

مربی ۴۸ ساله پرتغالی بيش از اين اسپورتينگ ليسبون را در دست داشت و با اين تيم به فينال جام يوفا رسيد. راپيد بخارست و رئال مادريد تيم های ديگری بودند که پسيرو در آن ها کار کرده است. او در رئال مادريد کمک کارلوس کوئيرش بوده و در دسته مربيان با سبک فوتبال اروپاست که عربستانی ها تاکنون علاقه فراوانی به آن نشان داده اند.»





















Copyright: gooya.com 2016