دوشنبه 5 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تیم ملی دعوت بهترین تیم دنیا را برای بازی رد کرد، خبرآنلاین

ساعاتی قبل علی کفاشیان از جواب منفی فدراسیون ایران برای بازی با تیم ملی اسپانیا به دلیل فشردگی بازی های ملی خبر داد.

کفاشیان در این باره گفت:« روز گذشته در تماس تلفنی ام با رئیس فدراسیون اسپانیا که به همت سفیر فوتبالدوست کشورمان در مادرید انجام گرفت ، همتای اسپانیایی ام به من پیشنهاد داد تا در تاریخ 8 ژوئن بازی دوستانه ای را در تهران با تیم ملی این کشور برگزار کنیم که متاسفانه این امکان برای مان مقدور نبود.به همین دلیل مجبور شدیم پاسخ منفی به این ابراز تمایل بدهیم.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




همان طور که رئیس فدراسیون ایران اعلام کرده است در این بازه زمانی تیم ملی ایران سخت ترین دوره زمانی اش را سپری می کند چون باید در کمتر از 11 روز سه بازی مهم را به ترتیب ابتدا در تاریخ 17 خرداد ماه در پیونگ یانگ برگزار کند ، بلافاصله تیم ملی در 21 خرداد در تهران میزبان امارات است و فقط 6 روز زمان دارد که به سئول برود تا در روز 17 ژوئن به مصاف کره برود و بازی های مقدماتی جام جهانی برگزار کند.

با این وجود نکته ای که باعث شده بود تا فدراسیون اسپانیا فارغ از همه تشریفات مرسوم برای بازی در ایران پیشقدم شود نکته ای است که نگاهی به برنامه بازی های پیش روی این فدراسیون به سادگی آن را نمایان می سازد. تیم ملی اسپانیا از روز 14 ژوئن باید در جام کنفدراسیون ها در کشور افریقای جنوبی حاضر شود. جایی که در آن باید با تیم ملی عراق پیکار کند.

بی شک بازی با تیم عراق برای قهرمان اروپا مصاف خیلی دشواری نیست اما عدم شناخت از بازی تیم آسیایی باعث شده تا ویسنته دل بوسکه بخواهد شاگردانش بازی دوستانه ای را با تیمی که بیشترین شباهت فوتبالی را به بازی تیم ملی عراق تجربه کند. اسپانیا باید در روز 17 ژوئن که تیم ملی با کره بازی می کند در آفریقای جنوبی با تیم ملی عراق مصاف کند. به همین دلیل هم بود که آنها حاضر بودند در روز 8 ژوئن تنها بازی دوستانه شان را برابر ایران برگزار کنند که می توانست مصافی مناسب پیش از حضور آنها در جام کنفدراسیون ها باشد. با این وجود فشردگی بازی های مهم مقدماتی جام جهانی این فرصت را از تیم ملی گرفت. بعید هم به نظر می رسد که اسپانیایی ها به این زودی ها باری دیگر چنین پیشنهادی به فوتبال ایران پیشنهاد شود.





















Copyright: gooya.com 2016