یکشنبه 13 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انصاری فرد: برکناری پيروانی با نامه وينگادا کذب است، ايرنا

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: برکناری پيروانی با نوشتن نامه از سوی وينگادا صورت نگرفته بلکه اين تصميم را شخصا اتخاذ کرده ام.

"عباس انصاری فرد" در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ورزشی ايرنا، در خصوص صحبت های وينگادا در تمرين امروز مبنی بر ننوشتن نامه برای برکناری افشين پيروانی خاطر نشان کرد: برخلاف خبر يکی از رسانه ها هيچگاه اعلام نکرده ام که با نامه وينگادا، پيروانی را برکنار کرده ام و اين تصميم را خودم اتخاذ کردم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: پس از جلسه ای که با وينگادا داشتم با او تصميم خود را در ميان گذاشتم و سپس برکناری پيروانی را اعلام کردم.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: دليل برکناری پيروانی ساماندهی کادر فنی بوده و اعتقاد دارم تصميم کاملا درستی را گرفتم.
وی در خصوص اظهار نظر وينگادا در تمرين امروز مبنی بر جذب بازيکنان جديد بدون مشورت با او تصريح کرد: ما فقط يک بازيکن جذب کرده ايم و آن اشپيتيم آرفی است که اين بازيکن را با نظر مساعد وينگادا خريداری کرديم.
انصاری فرد گفت: ما در تمامی تصميمات فنی با سرمربی تيم مشورت می کنيم و مطمئن باشيد بدون مشورت با او تصميمی نمی گيريم.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص لغو ديدار مقابل الشارجه گفت: الشارجه به فدراسيون فوتبال خود اعلام کرده که قصد انصراف از مسابقات قهرمانان آسيا را دارد و فدراسيون فوتبال امارات نيز اين موضوع را با کنفدراسيون فوتبال آسيا در ميان گذاشته و آنها فردا خبر نهايی را به ما اعلام خواهند کرد.
انصاری فرد در خصوص جلسه اعضای هيات مديره پرسپوليس با علی آبادی اظهار کرد: تمام مسائلی که در اين چند روز در باشگاه رخ داده است و برنامه هايمان برای فصل آينده را با علی آبادی درميان گذاشتيم.





















Copyright: gooya.com 2016