یکشنبه 13 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وينگادا: من پيروانی را اخراج نکردم، برکناری بدون هماهنگی با من بوده است، ايسنا

بـازيکنـان جـدیـد بـا نظـر مـن جذب نشده‌اند!


سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اخراج افشين پيروانی بدون هماهنگی با من و از سوی مديريت باشگاه بوده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، ادوارد نلو وينگادا پس از تمرين صبح امروز (يکشنبه) پرسپوليس در جمع خبرنگاران حاضر شد و پيرامون اخراج افشين پيروانی از تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هر مطلبی که در مطبوعات و رسانه‌ها منتشر می‌شود، دليلی بر صحت آن نيست. فکر می‌کنم در اين زمينه تنها يک مشکل داخلی در خانواده‌ی پرسپوليس وجود دارد که بايد در درون آن حل شود. ممکن است مشکلات احتمالی بين کادر فنی ايجاد شود اما، معتقديم اين مساله بايد در درون خودمان حل شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در واکنش به اين اظهارات وينگادا خبرنگاران پرسيدند آيا شما نامه‌ای را برای اخراج افشين پيروانی به مديرعامل باشگاه نفرستاديد؟ که سرمربی پرسپوليس گفت: به هيچ وجه چنين نامه‌ای را ننوشتم و آن را هم امضا نکرده‌ام و اگر کسی مدعی است چنين نامه ای وجود دارد آن را به همه‌ی مردم نشان دهد. تمام نامه‌هايی که بنده امضا کردم اکنون در باشگاه وجود دارد و شما می‌توانيد به آن رجوع کنيد.

وينگادا در پاسخ به اين سوال که پس آيا پيروانی از پرسپوليس هنوز اخراج نشده است، گفت: در حال حاضر هيچ مشکلی بين من و کادر فنی و يا عدم هماهنگی بين ما وجود ندارد. پيروانی از من خواست که در اين روزها به کلاس مربيگری برود و با اطلاع من بوده است. معتقدم او هنوز از نظر من اخراج نشده و اگر چنين کاری هم صورت گرفته، بدون هماهنگی با من و از سوی مديريت باشگاه بوده است. اين در حالی است که در توافقاتی که در ابتدای کارم با باشگاه داشتم بايد اين گونه مسايل با نظر من انجام می‌شد.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا پيروانی به پرسپوليس برخواهد گشت، گفت: اگر بگويم پيروانی به تيم ما برمی‌گردد بدان معنی است که بنده او را اخراج کرده‌ام اما، ظاهرا اين تصميم باشگاه بوده است. من آدم دو رويی نيستم و فقط يک رو دارم که آن را هم به وضوح عيان می‌کنم. بنده پيروانی را اخراج نکرده‌ام و اگر مدرکی هم در اين زمينه وجود دارد، نشان داده شود.

وينگادا در پاسخ به اين سوال که آيا قراردادهای داخلی که با برخی بازيکنان موردنظر باشگاه پرسپوليس بسته می‌شود، طبق نظرات ايشان بوده است، پاسخ داد: هنوز ليست نهايی من درباره‌ی بازيکنان صادر نشده و قصد دارم درآينده اين ليست را اعلام کنم. البته در اين زمينه سعی می‌کنم به مشورت کادرفنی نيز توجه کنم. اما، هر بازيکنی که تاکنون با پرسپوليس قرارداد داخلی بسته با نظر من نبوده است و شما بايد دليل اين مساله را از مديريت باشگاه بپرسيد.

سرمربی تيم پرسپوليس همچنين درباره‌ی درگيری‌هايی که در تمرين امروز پرسپوليس رخ داد، گفت: به علت اينکه در فوتبال تنش‌ها بالاست بعضی وقت‌ها اين اتفاقات رخ می‌دهد. روز گذشته هم در پرتغال بين هواداران دو تيم بزرگ درگيری‌هايی ايجاد شد و با حضور پليس اين مساله خاتمه پيدا کرد. امروز هم نياز بود که پليس در محل تمرين پرسپوليس حضور يابد. فکر می‌کنم مهم اين است که ما دست به دست هم دهيم و برای سربلندی تيم تلاش کنيم و به سهم خودم سعی می‌کنم توجه خاصی به اين مسايل حاشيه‌ای نداشته باشم.

به گزارش ايسنا،‌ وينگادا در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر کنار کشيدن تيم الشارجه امارات از رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا و اينکه نظر شما در اين رابطه چيست، گفت: مسابقات ليگ قهرمانان آسيا رقابت‌های مهمی است و فکر می‌کنم هيچ تيمی اين مسابقات را شوخی نگيرد. هنوز به طور رسمی اين مساله از طرف باشگاه به من انعکاس داده نشده و اگر خبری هم در اين زمينه مطرح می‌شود تنها از جانب رسانه‌هاست. در حال حاضر ما سعی می‌کنيم تمام تمرکز و برنامه‌هايمان را معطوف به اين بازی کرده و پس از آن به فکر ديدار با تيم پاس در جام حذفی باشيم. تا زمانی که اين مساله قطعی نشده باشد، نمی توانم صحبت دقيقی درباره‌ی آن داشته باشم.

وينگادا گفت: در حال حاضر پس از دو پيروزی خوب که مقابل تيم‌های راه‌آهن و سپاهان کسب کرديم، شرايط روحی مناسبی داريم و تنها به فکر کسب سه امتياز از بازی با الشارجه هستيم تا اين مساله مهری باشد بر پرونده‌ی پرسپوليس برای صعود به مرحله‌ی پلی‌آف.





















Copyright: gooya.com 2016