چهارشنبه 23 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کفاشيان: احتمال لغو ديدار ايران - تايلند، مذاکره برای انتخاب تيم جايگزين، مهر

علی کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال از احتمال لغو ديدار دوستانه تيم ملی فوتبال ايران مقابل تايلند خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، رئيس فدراسيون فوتبال در حاشيه تمرين امروز تيم ملی با اعلام اين خبر افزود: هنوز برگزاری ديدار دوستانه با تيم ملی تايلند قطعی نشده است. از قرار معلوم سرمربی تيم ملی تايلند تمايل به برگزاری اين بازی دارد اما مسئول برگزاری مسابقات ليگ اين کشور مخالف برگزاری ديدار دوستانه در تاريخ اعلام شده قبلی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: در همين راستا در مذاکراتی که با مسئولان فدراسيون تايلند داشتيم از آنها خواستيم شرايط سفر به تهران و برگزاری ديدار دوستانه با تيم ملی کشورمان را فراهم آورند.

رئيس فدراسيون فوتبال در ادامه افزود: با توجه به احتمال لغو ديدار دوستانه با تايلند مذاکره با ۷ ، ۸ کشور ديگر را آغاز کرديم تا در صورت لغو اين مسابقه، ديدار تدارکاتی را در تاريخ ۵ خرداد ماه برگزار کنيم.

کفاشيان خاطرنشان کرد: از آنجايی که برای انتخاب حريف تدارکاتی و برگزاری ديدار دوستانه بايد چندماه زودتر اقدام می کرديم يافتن تيمی که بتواند در کمتر از دو هفته ديگر مقابل تيم ملی صف آرايی کند تا اندازه ای دشوار است.

وی در ادامه افزود: بيشتر تيم ها تمايل دارند مقابل تيم ملی فوتبال ايران به ميدان بروند اما تاکيد دارند که بازی دوستانه بايد در خاک خودشان برگزار شود که افشين قطبی مخالف اين موضوع است و تاکيد دارد که ديدار دوستانه تيم ملی قبل از سفر به چين بايد در تهران برگزار شود.





















Copyright: gooya.com 2016