پنجشنبه 24 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم بسکتبال مهرام در حساس‌ترين ديدار خود در جام باشگاه‌های آسيا پيروز شد، بردی با اختلاف ۲۶ امتياز! مهر

تيم مهرام حساس‌ترين ديدار خود در مرحله مقدماتی بيستمين دوره مسابقات بسکتبال جام باشگاه‌های آسيا را با برتری مقابل الرياضی لبنان پشت سرگذاشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اندونزی، تيم بسکتبال مهرام نماينده کشورمان در بيستمين دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسيا در جاکارتا اندونزی ساعتی پيش دومين ديدار خود در مرحله مقدماتی را برابر تيم الرياضی لبنان با پيروزی پشت سر گذاشت تا به دومين بردش در اين گروه دست يابد.

مهرام در اين بازی در مجموع با نتيجه ۸۷ بر ۶۱ و اختلاف ۲۶ امتياز به برتری دست يافت. شاگردان مصطفی هاشمی در کوارترهای اول تا سوم به ترتيب با نتايج (۲۹ بر ۱۲)، (۲۴ بر ۱۵)، (۲۳ بر ۱۷) به پيروزی رسيدند اما در کوارتر چهارم با نتيجه ۱۱ بر ۱۷ مغلوب نماينده لبنان شدند.

در اين ديدار حساس "يحيی" بازيکن شماره ۷ تيم الرياضی لبنان با ۲۰ امتياز به عنوان پرامتيازآورترين بازيکن ميدان شناخته شد. از تيم ايران نيز هومن رضايی، "جکسون ورومن" و "پريست" هر يک با ۱۳ امتياز در صدر امتياز آورترين بازيکنان اين مسابقه قرار گرفتند.

تيم مهرام روز چهارشنبه نيز در نخستين ديدار خود با نتيجه ۹۸ بر ۸۷ مقابل اسمارت گيلاس پيروز شد. سانگ‌مو کره‌جنوبی و القادسيه کويت نيز حريفان بعدی مهرام در اين رقابتها در مرحله مقدماتی هستند.

بيستمين دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسيا از ۲۲ ارديبهشت‎ ماه در جاکارتا اندونزی آغاز شده و به مدت ۹ روز ادامه خواهد داشت. گروه بندی اين مسابقات بدين شرح است:

گروه A: مهرام ايران، الرياضی لبنان، سانگ‌مو کره‌جنوبی، اسمارات گيلاس فيليپين و القادسيه کويت
گروه B: العربی قطر، الوصل امارات، زين اردن، يانگ‌کيگز هندوستان و ساتريامودا اندونزی





















Copyright: gooya.com 2016