جمعه 8 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی نامزد مربيگری نيوکاسل انگليس، ايلنا

- با ۱۷۰ ميليون پوند ، مالکيت باشگاه نيوکاسل در اختيار يک ايرانی
- کليه کارها برای اين انتقال صورت گرفته و مبلغ پيشنهادی ما برای تصاحب کامل اين باشگاه مبلغ ۱۷۰ميليون پوند بوده است که در آينده نزديک اين نقل و انتقلات صورت خواهد گرفت


ايلنا : مالکيت باشگاه نيوکاسل انگيس در اختيار يک ايرانی مقيم امارات قرار خواهد گرفت .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا ، "سيروس محجوب" يکی از ايرانيان مقيم امارات از مدت‌ها پيش برای خريد تمامی سهام باشگاه نيوکاسل ، مذاکراتی را با اين باشگاه انگليسی آغاز کرده است که در آينده ای نزديک اين قرارداد نهايی خواهد شد.

محجوب در اين باره به خبرنگار ايلنا گفت : هدف عمده من از خريد باشگاه نيوکاسل انگليس ، کمک به فوتبال ايران است.

وی گفت : بدون شک با عشق و علاقه ای که به کشورم دارم تلاش خواهم کرد ، پل ارتباطی خوبی بين فوتبال ايران و فوتبال پيشرفته و باشگاهی انگليس برقرار کنم تا از اين طريق باعث رشد فوتبال کشورم شوم .

محجوب در ارتباط با اين که چه زمانی مالکيت باشگاه نيوکاسل را در اختيار خواهد گرفت گفت : کليه کارها برای اين انتقال صورت گرفته و مبلغ پيشنهادی ما برای تصاحب کامل اين باشگاه مبلغ ۱۷۰ ميليون پوند بوده است که منتظر بوديم وضعيت مسابقات ليگ برتر مشخص شود که اين امر محقق شد و از اين پس به طور جدی پيگير خريد سهام اين باشگاه هستيم .

محجوب در ارتباط با اين که آيا در صورت تصاحب باشگاه فوق ، از بازيکنان و مربيان ايرانی در اين باشگاه استفاده خواهد کرد و گفت : يقينا"‌ يکی از اهداف بلند مدت من ، اين موضوع خواهد بود . ضمن اين که "علی دايی" گزينه نخست برای مربيگری باشگاه نيوکاسل در فصل آينده خواهد بود .
دايی از دوستان من است و صحبت‌های کوتاهی اخيرا" با وی داشته‌ام اما مذاکرات جدی را با او شروع نکرديم ، اما پس از تصاحب باشگاه نيوکاسل با علی دايی مذاکره خواهيم کرد تا شرايط حضور وی در ليگ برتر انگلستان محقق شود .

با توجه به دوستی و رفاقت سيروس محجوب با سرمربی سابق تيم ملی فوتبال ايران ، احتمال حضور علی دايی در تيم فوتبال نيوکاسل انگلستان محتمل به نظر می رسد .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016