چهارشنبه 22 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيشنهاد ۱۵۰ ميليونی عرب ها به نيلوفر اردلان، کاپيتان تيم ملی فوتبال زنان ايران، سايت گل

گل - مسئولين فدراسيون فوتبال امارات قصد دارند که ليگ فوتبال بانوان را هم در اين کشور راه اندازی کنند و تا الان ۱۰ تيم برای حضور در اين رقابتها اعلام آمادگی کرده است. اين ليگ با برنامه حضور در رقابتهای المپيک ۲۰۱۲ لندن آغاز به کار می کند که اساس اين برنامه کوتاه مدت ۶ ماهه حضور بازيکنان خارجی در ليگ پيش بينی شده تا سطح فوتبال زنان اماراتی را ارتقاء دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين ميان نام نيلوفر اردلان کاپيتان تيم ملی هم به چشم می خورد. بازيهای قابل قبول او در ديدار های غرب آسيا و مسابقات آسيايی ويتنام باعث شده که مورد نظر مسئولان ابوظبی قرار بگيرد.

خود اردلان در اينمورد می گويد:"بعد از آنکه مديران اين باشگاه اماراتی با من تماس گرفتند من از همسرم خواستم که به اين کشور برود تا ازنزديک در جزئيات کار قرار بگيرد. اتفاقا در تماسی که با من داشت گفت که مديران ابوظبی حتی محل سکنت بازيکنان را هم در اختيار آنها قرار می دهند. اما چون من بچه دارم نوز معلوم نيست که بتوانم کار اقامت او را نيز هماهنگ کنم. البته در صورتی که اين اتفاق بيفتد حضور من در امارات شکل جدی تری به خودش می گيرد."

اما آنچه که بيشتر باعث کنجکاوی همه می شود اين است که ببينيم آيا مديران باشگاه در امارات به اندازه مردان برای خانمها هم هزينه می کند؟!اما نيلوفر در ابتدا دوست نداشت که به اين سوال پاسخ دهد و تنها به گفتن اين مطلب که حقوق ماهيانه ما مبلغ ۵۰۰۰هزار دلار است بسنده کرد."لطفا اجازه بدهيد که از مبلغ پيش قرارداد تا روز انتقالم حرفی نزنم. فکر می کنم که مبلغ حقوق ماهيانه به اندازه کافی در فوتبال خانمها سرو صدا به پا کند!"

اما اصرار ما برای دانستن مبلغ قرارداد باعث شد تا اردلان بالاخره از مبلغ وسوسه انگيز قرارادش صحبت کند"پيشنهاد ابوظبی مبلغ ۱۵۰ ميليون تومان است که با حقوق ماهيانه می توان يک رکورد جدد درفوتبال بانوان باشد. اما بيشتر از اين مبلغ من به پيشرفتی که اين لژيونر شدن ها می تواند برای فوتبال ما داشته باشد فکر می کنم. اگر يادتان باشد تا قبل از آنکه چند فوتباليست ما مثل آقای ايی و عزيزی و باقری به خارج ترانسفر نشده بودند، مسئولين فوتبال ما هم به فکر فراهم کردن امکانات ليگ حرفه ای نبودند. اين مسئله در مورد بانوان هم صدق می کند و اميدوارم که پس از رفتن من راه برای حضور ساير ملی پوشان هم بر شود.ضمن اينکه ود من هم در اين زمينه هر کاری که از دستم بر بيايد انجام می دهم ."

اردلان در رابطه با شرايط تيمی ابوظبی ادامه می دهد."تا جای که من می دانم اين تيم علاوه بر من با يک بازيکن برزيلی و ۲ بازيکن اردنی هم قرارداد بسته که اين مسئله نشان از اهميت اين رقابتها برای اماراتی ها و البته تيم ابوظبی دارد. البته شرايط انتقال من به عنوان يک بازيکن ايرانی برای اماراتی ها سخت تر بود چون اولين شرط من برای حضور در اين تيم بازی کردن با پوشش کامل اسلامی بود که البته آنها با اين شرط من کنار آمدند."

نيلوفر که در حال حاضر در هيچ تيمی عضويت ندارد. علت اين خانه شينی را به سرمربی تيم ملی نسبت می دهد و می گويد:" در فوتبال خانمها هم مرام و معرفت جای خودش ا دارد از آنجايی که شهرزاد مظفر در ليگ اين فصل تيم نگرفت من هم ترجيح دادم که فعلا تمرينات شخصی ام را دنبال کنم و البته اين شرايط سود هم داشت آن هم اينکه بتوانم با شرايط ساده تری به امارات ترانسفرشوم.

شقايق آسيايی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016