پنجشنبه 30 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استيلي و كريمي راه را براي دايي باز مي‌كنند، پرسپوليس منتظر تحولات استيل آذين؟، ایران ورزشی

تقريبا 7 ماه شده ... از آن روز كه تمام غرور و تكبر علي دايي با يك تصميم به تمسخر گرفته شد تا براي هميشه در يادش بماند كه فوتبال، اسطوره و غيراسطوره نمي‌شناسد. هنوز يادمان نرفته حمايت‌هاي سفت و سخت علي كفاشيان از دايي را كه بعد از اولين شكست تيم ملي مقابل عربستان به يكباره به دست فراموشي سپرده شد تا علي دايي هم به جمع سرمربيان ناكام بپيوندد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حالا اما ورق روزگار برگشته تا تمام اتفاقاتي كه يك روز عليه او تمام شد اين بار زمينه بازگشتش به فوتبال را فراهم كند. تاريخ تكرار مي‌شود اما اين بار به نفع او ... باز هم حمايت‌هاي محكم و بي ترديد از سرمربي يك تيم، باز هم قول صددرصد براي باقي‌ماندن سرمربي، باز هم شواهدي كه شك برانگيز است و شايد باز هم بركناري يك مربي كه همه ادعا مي‌كنند پشتش هستند و حمايتش مي‌كنند. اين بار نوبت حميد استيلي است. چوب خطش نزديك به پر شدن است اما هدايتي مثل كفاشيان، اوليايي و بسياري از مسوولان ديگر از تصميم راسخ خود براي نگه داشتن او مي‌گويد. حميد استيلي كه با آمدن كاشاني از ابراز تمايل خود براي بازگشت به پرسپوليس نترسيد، تنها مشكلش را تعهد خود به استيل‌آذين بيان كرد.

حبيب كاشاني هم براي بازگرداندن او چندان بي‌تمايل نبود و نيست، همان‌طور كه حسين هدايتي با توجه به رابطه دوستانه‌اش با علي دايي از آوردن او به استيل‌آذين خوشحال خواهد شد. چنانكه پيش از اين هم در زمان حضورش در پرسپوليس علاقه‌مندي خود به دايي را نشان داد تا براي مدتي حرف و حديث آمدن او به اين تيم بر سر زبان‌ها بيفتد.

بعد از آن، حضور دايي در ضيافت افطار هدايتي مؤيد ادامه رابطه صميمانه اين دو نفر بود. هرچند در اين ميهماني افراد ديگري نيز حضور داشتند اما حضور دايي نشان داد كه او هنوز با هدايتي رابطه خوبي دارد. فقط يك مشكل مي‌ماند و آن علي كريمي است! همه مي‌دانند يك تيم يا جاي كريمي است يا جاي دايي كه البته اين موضوع هم پيش از اين حل شده و بازگشت كريمي به پرسپوليس مي‌تواند آخرين مشكل بر سر راه بازگشت دايي را هم بردارد تا همه چيز براي اين حضور مهيا باشد.

از سوي ديگر كاشاني هم منتظر فرصتي است تا به وعده خود عمل كند و حميد استيلي را به عنوان سرمربي پرسپوليس انتخاب كند.

در واقع شرايط حاكم بر دو تيم پرسپوليس و استيل‌آذين در حال حاضر به گونه‌اي رقم خورده كه بازگشت دايي در صورت قطعي شدن مي‌تواند بدون كوچك‌ترين نارضايتي انجام شود به ويژه اينكه حسين هدايتي با حضور در تمرين روز گذشته استيل‌آذين در كنار حمايت از استيلي از آرزوي خود براي كسب سهميه آسيا از سوي تيم سخن گفته و تاكيد كرده كه تمايل دارد استيل‌آذين با يك مربي ايراني سهميه آسيا را بگيرد. كارنامه استيلي تا امروز براي كسب سهميه آسيا چندان اميدواركننده نيست و نمي‌تواند خواسته هدايتي را برآورده كند. پس بايد به دنبال سرمربي ديگري براي راهيابي به آسيا بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016