پنجشنبه 5 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمايت فدراسيون فوتبال از سرمربي تيم ملي، مهدي تاج: قبلا در تهران به اردن باخته بوديم، ايسنا

رييس كميته تيم‌هاي ملي فوتبال از بررسي عملكرد تيم ملي در چهار بازي گذشته در نخستين جلسه كميته فني خبر داد.

مهدي تاج در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره انتقادهايي كه پس از شكست تيم ملي برابر اردن مطرح شد،‌ گفت: در ابتدا بايد بگويم كه اين براي اولين بار نبود كه ما به اردن باختيم. حتي سابقه داشت كه ما در تهران هم به اين تيم باخته بوديم اما به اعتقاد ما تيم ملي در بازي رفت برابر اردن و بازي با ايسلند و مقدونيه سرپاتر از بازي برگشت برابر اردن بود. به طوري كه هيچ كس و حتي خود افشين قطبي هم از عملكرد تيم ملي در بازي با اردن راضي نبود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي افزود: با اين حال قطبي بازيكنان تيم ملي را از دل ليگ استخراج كرده و اگر قرار بود ديگر مربيان هم ليستي از بازيكنان را براي تيم ملي اعلام مي‌كردند، با 5 درصد تغيير همين ليستي مي‌شد كه قطبي انتخاب كرده بود. با توجه به اين مساله ما بايد به دنبال تقويت و پوياشدن ليگ باشيم و شرايط را براي پيشرفت تيم‌هاي پايه فراهم كنيم.

تاج در پاسخ به اين سوال كه آيا با وجود انتقادهاي روزهاي اخير فدراسيون فوتبال همچنان از قطبي حمايت مي‌كند،‌ گفت: قطبي دارد كارش را انجام مي‌دهد اما فارغ از نتيجه‌اي كه در بازي برگشت با اردن به دست آمد، قرار بود در نخستين جلسه كميته فني فدراسيون عملكرد تيم ملي در دو بازي با اردن و همچنين ديدارهاي دوستانه برابر ايسلند و مقدونيه مورد بررسي قرار بگيرد.

وي درباره انتخاب نشدن فدراسيون فوتبال ايران به عنوان فدراسيون برتر سال آسيا گفت: سال گذشته فدراسيون فوتبال ايران به عنوان فدراسيون برتر سال انتخاب شد. امسال هم ايران جزو سه نامزد دريافت اين عنوان بود كه به دليل صعود تيم ملي كره‌شمالي به جام جهاني 2010 AFC فدراسيون فوتبال كره‌شمالي را به عنوان فدراسيون برتر سال 2009 انتخاب كرد.

تاج افزود: همين كه جزو بهترين‌ها بوديم انگيزه‌مان را بيشتر مي‌كند كه بتوانيم در آينده بهتر باشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016