دوشنبه 21 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين قطبی: برخی از صحبت‌ها با واقعيت مطابقت ندارد، درخـواست پـرواز اختصــاصـی منـطقـی بـود، ايسنا

* شايد شرايط بدنی‌ام بهتر شده که آن طور خوشحالی کردم


سرمربی تيم ملی فوتبال ايران گفت: اگر حرفه‌ای عمل کنيم و پيش از هر اقدامی با برنامه و تفکر به مسائل ورود کنيم، فوتبال ما پيشرفت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، افشين قطبی پس از جلسه کميته فنی فوتبال گفت: در اين جلسه بحث‌های زيادی شد که عمده آن به برنامه‌های تيم ملی جوانان و توضيحات علی دوستی‌مهر سرمربی اين تيم اختصاص داشت. در اين رابطه معتقدم ما بايد سعی کنيم با فراهم کردن بستر و امکانات لازم برای تيم‌های پايه پشتوانه‌سازی کرده تا در آينده فوتبال قدرتمندی را داشته باشيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: پس از آن درباره تيم بزرگسالان بحث‌هايی مطرح شد و برنامه زمان‌بندی شده‌ای را تا پيش از جام ملت‌های آسيا ارائه کردم و اميدوارم بتوانيم با برنامه‌ريزی خوب و هماهنگ شده و ديدارهای تدارکاتی با حريفان قدرتمند به بازيکنان جوان تيم ملی ميدان بيشتری داده و تجربه بين‌المللی‌شان را بالاتر ببريم.

قطبی درباره اظهارنظرهای برخی بازيکنان تيم ملی از جمله تيموريان و معدنچی در انتقاد از اردوی تيم ملی در قطر گفت: وقت ندارم خيلی از مسائل را بخوانم اما اردوی خوبی داشتيم که همواره با نظم همراه بود. من صحبت‌هايی شنيدم که با واقعيت مطابقت نداشت، يا مسائلی درخصوص بازوبند کاپيتانی که اصلا بحثی در ميان نبود. هدف تمام بازيکنان موفقيت و پيروزی تيم ملی بود که سعی کردند به صورت کاملا حرفه‌ای رفتار کنند و برای رسيدن به آن تلاش داشته باشند.

وی تاکيد کرد: معتقدم اگر ما برای هر کاری برنامه‌ريزی داشته باشيم و وجدان، تلاش و دانش‌مان را به کار بگيريم و تفکر خوبی هم داشته باشيم به موفقيت می‌رسيم اما با اين وجود رسيدن به اين مهم زمان‌بر خواهد بود. شرايط سخت و بازی‌های سختی را در جام ملت‌های آسيا خواهيم داشت لذا در راه آماده‌سازی تيم ممکن است با مشکلات و چالش‌هايی روبه‌رو شويم که اگر در اين مواقع باهوش باشيم و قبل از عمل فکر کنيم، می‌توانيم موفق باشيم.

وی درباره خوشحالی‌اش بعد از گل سوم ايران برابر سنگاپور تصريح کرد: من هميشه خوشحالم، شايد شرايط بدنی‌ام بهتر شده که آن طور توانستم خوشحالی کنم. معتقدم برای پيشرفت تيم ملی و انتقادهای سازنده در اين راه نبايد نسبت به اين مسائل معترض باشيم. من از مردم به خاطر حمايت‌های همه‌جانبه‌شان از تيم ملی تشکر می‌کنم. می‌دانم اين کشور توانايی‌های زيادی دارد تا تيم خوبی بسازد. تاکنون قدم‌های خوبی برای پيشرفت تيم ملی برداشتيم که مهم‌ترين آن در بازی با کره شمالی نمود داشت و همه ديدند مقابل کره‌ای که در اوجش قرار دارد چگونه ايستادگی کرديم و تا پايان بازی کنترل را در دست داشتيم. عملکرد بازيکنان نيز نشان از روحيه بالايشان برای قبول سازماندهی تيمی داشت. سعی می‌کنيم با بازی‌های تدارکاتی مشکل تجربه بيشتری کسب کنيم. ميانگين سنی تيم ملی به ۲۵ سال رسيده و اين نفرات جوان نياز به ميدان ديدن دارند.

وی درباره مشکلات پروازی که تيم ملی در راه بازگشت به ايران داشت و اينکه قبلا درخواست پرواز اختصاصی برای تيم ملی داشت، با خنده گفت: بيشتر بحث‌های من منطقی است، بازيکنان تيم بايد با آرامش بهترين پروازها را بدون هيچ تغييری داشته باشند تا با روحيه بالا و خستگی کمتر برای مسابقات آماده شوند. اين سرمايه‌گذاری مطمئنی است که اکثر کشورهای دنيا روی آن مانور می‌دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016