سه شنبه 7 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سر کنسول ترکيه: برای برگزاری ديدار گالاتاسرای با تراکتورسازی چند بار با آنکارا مکاتبه کرده‌ام، ايسنا

سر کنسول ترکيه در اروميه گفت: ترکيه ای ها از برگزاری مسابقه گالاتاسرای با تراکتورسازی تبريز استقبال می کنند.

اردوغان اوداباش در حاشيه مسابقات کشتی بين المللی شاهد اروميه طی گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، با بيان اين مطلب افزود: ترکيه‌ای‌ها علاقه مند بودند شرايط برگزاری مسابقه ای دوستانه بين تيمی از کشورمان با تراکتورسازی تبريز فراهم شود که خوشبختانه با مکاتبات انجام شده اين آمادگی از سوی دو طرف اعلام شده است و بزودی شاهد برگزاری اين مسابقه دوستانه خواهيم بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با اشاره به اينکه من چند بار برای برگزاری مسابقه ای بين تيمی از ترکيه با تراکتورسازی تبريز با آنکارا مکاتبه کردم، عنوان کرد: اخيرا نامه ای به آنکارا ارسال کردم و از فوايد برگزاری مسابقه ای بين دو تيم فوتبال از ترکيه و تراکتورسازی تبريز در تحکيم روابط دوستانه و برادرانه دو کشورتاکيد کردم .

سرکنسول ترکيه در اروميه با بيان اينکه شرکت تيم ملی کشتی جوانان اين کشور در مسابقات بين المللی اروميه نشان از برقراری ارتباطی دوستانه و محکم بين ايران و ترکيه به عنوان دو کشور قدرتمند منطقه است، اظهار کرد: برگزاری چنين مسابقاتی نوع ارتباط برادرانه‌ی حاکم بين دو کشور را به دنيا نشان خواهد داد.

اوداباش با اشاره به اينکه با مديرکل تربيت بدنی آذربايجان غربی در رابطه با برنامه های آتی ورزشی در استان های همجوار ايران و ترکيه مذاکراتی داشته ايم، گفت: طی اين مذاکرات مقرر شده است در صورت برگزاری مسابقه ای در استان های مرزی و همجوار ترکيه و ايران دو کشور در آن رقابت ها شرکت کنند، بطوری که تيمی از ترکيه در شهريورماه در يکی از جام های بين المللی اروميه شرکت می کند.

وی تصريح کرد: علاوه بر روابط اقتصادی، قطعا روابط فرهنگی و ورزشی در تحکيم ارتباطات دو کشور ايران و ترکيه موثر خواهند بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016