چهارشنبه 8 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا: استقلال هم در امارات شکست خورد، جايگاه متزلزل شاگردان مرفاوی، مهر

تيم فوتبال استقلال ايران با شکست برابر الجزيره امارات به مسابقات خود در مرحله گروهی ليگ قهرمانان آسيا پايان داد و برای قرار گرفتن در رده اول يا دوم گروه A بايد منتظر پايان ديدار تيم‌های الاهلی عربستان و الغرافه قطر باشد.
به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه ديدارهای روز دوم از هفته ششم و پايانی ليگ قهرمانان آسيا امشب چهار‌شنبه شب تيم‌های فوتبال الجزيره امارات و استقلال ايران برابر هم به ميدان رفتند که در پايان اين ديدار تيم استقلال در حالی که نيمه نخست را با پيروزی يک بر صفر به پايان رسانده بود در نهايت با نتيجه ۲ بر يک مغلوب ميزبان اماراتی خود شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين ديدار که در ورزشگاه محمد بن زايد امارات و با قضاوت "توگو مينورو" ژاپنی برگزار شد، فرهاد مجيدی در دقيقه ۳۸ گل تيم استقفلال را پيش انداخت اما صالح بشير (۴۸) و محمد حسن احمد (۵۳) گل‌های برتری تيم الجزيره را به ثمر رساندند.

پيش از اين و در ۲ هفته گذشته، تيم‌های مس کرمان برابر الاهلی، ذوب آهن اصفهان برابر الوحده و سپاهان اصفهان برابر العين در کشور امارات تن به شکست داده بودند که باخت استقلال هم به اين عدم موفقيت‌های تيم‌های ايرانی در اين کشور عربی اضافه شد.

با اين شکست که نخستين باخت آبی پوشان و اولين پيروزی الجزيره در گروه A مسابقات ليگ قهرمانان آسيا بود، استقلال تهران همچنان با ۱۱ امتياز صدرنشين گروه است. تيم‌ الغرافه قطر با يک بازی کمتر و ۱۰ امتياز در رده دوم قرار گرفته است. تيم‌های الاهلی عربستان با ۶ امتياز و يک بازی کمتر و الجزيره امارات با ۴ امتياز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.

در صورت پيروزی الغرافه در بازی امشب در زمين الاهلی عربستان، استقلال به عنوان تيم دوم گروه A راهی مرحله حذفی ليگ قهرمانان آسيا می شود و بايد در اين مرحله در عربستان با تيم الشباب ديدار کند. البته در صورتی که الغرافه در اين ديدار امتياز از دست بدهند، استقلال به عنوان تيم نخست گروه در مرحله حذفی ميزبان پاختاکور ازبکستان خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016