سه شنبه 19 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رای پرونده علی دايی بازهم صادر نشد، ايسنا

دبير کميته‌ی استيناف: اين پرونده پيچيدگی‌های خاصی دارد


جلسه کميته‌ی استيناف فدراسيون فوتبال باز هم بدون نتيجه‌گيری درباره پرونده شکايت علی دايی از فدراسيون به پايان رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




علی فرشاد سپهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره جلسه روز دوشنبه کميته‌ی استيناف گفت: دراين جلسه وکيل علی دايی حاضر شد و مسايلی را مطرح کرد که برای بررسی اين مسايل قرار شد شنبه آينده در جلسه فوق‌العاده کميته‌ی استيناف رای شکايت علی دايی از فدراسيون فوتبال صادر شود.

وی در پاسخ به اين سوال که چه مشکلی بود که باز هم کميته استيناف نتوانست رای اين پرونده را صادر کند گفت: مشکلی نبود تنها از آن به اين جمع‌بندی رسيدم که بايد برای صدور حکم نهايی بررسی‌های زيادی انجام گيرد. ضمن اينکه بايد بحث‌هايی را که وکيل دايی مطرح کرد بررسی کنيم. به همين خاطر شنبه جلسه فوق‌العاده‌ای تشکيل خواهيم داد و در اين جلسه رای نهايی را صادر خواهيم کرد.

دبير کميته‌ی استيناف درپاسخ به اين سوال که آيا تاخير در صدور حکم نهايی باعث حساسيت برانگيزشدن اين پرونده نمی‌شود؟ گفت: بحث قضايی است و پيچيدگی‌های خودش را دارد. بايد با مطالعه حکم را صادر کنيم. در بحث‌های قضايی پيش‌بينی زمان صدور رای بسيار مشکل است. به همين خاطر بايد با بررسی تمامی مسايل و ابهاماتی که وجود دارد نسبت به صدور حکم اقدام کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016