جمعه 26 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته نهم ليگ برتر: استقلال ۳ - سايپا ۲، فستيوال گل فولاد در اهواز، ايسنا

استقلال تهران و فولاد خوزستان هفته‌ی نهم رقابت‌های ليگ برتر را با پيروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، استقلال تهران و فولاد خوزستان هفته‌ی نهم رقابت‌های ليگ برتر فوتبال باشگاه‌های ايران را با پيروزی برابر ميهمانان خود به پايان رساندند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




استقلال تهران در يکی از دو ديدار پايانی روز جمعه در ورزشگاه آزادی ميزبان سايپای کرج بود و در پايان توانست اين تيم را ۳ بر ۲ شکست دهد.

آبی‌پوشان پايتخت در اين مسابقه ابتدا با گل دقيقه ۳۹ کريم انصاری‌فرد از نارنجی‌پوشان عقب افتادند؛ اما در نيمه دوم و در کمتر از ۱۵ دقيقه اين شکست را جبران کرده و با گل‌های امير حسين صادقی (۶۱)، فرهاد مجيدی (۶۹) و آرش برهانی (۷۵) از شاگردان محمد مايلی‌کهن پيش بيافتند. نتيجه‌ی ۳ بر يک تا آخرين دقيقه بازی برقرار بود؛ اما کريم انصاری‌فرد با گل دقيقه ۹۰ خود از سنگينی شکست برای تيمش کاست. هر چند در نهايت پيروزی و سه امتياز مسابقه از آن شاگردان پرويز مظلومی بود.

در ديگر ديدار جمعه شب، فولاد خوزستان با نتيجه ۶ بر صفر شکست سنگينی را به پيکان قزوين تحميل کرد. در اين پيروزی آرش افشين با ۴ گلی که برای اهوازی‌ها به ثمر رساند، نقش پررنگی در پيروزی تيمش داشت. بختيار رحمانی و مهدی مومنی لاريجی دو گل ديگر فولاد را در اين بازی به ثمر رساندند.

پيش از اين نفت تهران و فولاد مبارکه سپاهان در نخستين ديدار هفته با تساوی بدون گل به کار خود پايان دادند. ملوان بندرانزلی ۳ بر ۲ شاهين بوشهر را شکست داد و پاس همدان با نتيجه يک بر صفر از سد صبای قم گذشت. ديدار تيم‌های مس کرمان و تراکتورسازی تبريز برنده‌ای نداشت و با تساوی يک بر يک به پايان رسيد.

اين هفته از رقابت‌ها شنبه با انجام دو ديدار شهرداری تبريز - پرسپوليس تهران و استيل آذين - نفت آبادان پيگيری می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016