دوشنبه 3 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپولیس - ذوب آهن؛ فینال نیم فصل اول، مهر

دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از حیث جایگاه این دو تیم در جدول رده بندی و نیز به لحاظ موقعیت ویژه آنها به خصوص تیم پرسپولیس می تواند فینال نیم فصل نخست تلقی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ذوب آهن چهارشنبه هفته گذشته به بزرگ‌ترین افتخار تاریخ این باشگاه که صعود به دیدار نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاست، دست پیدا کرد و روز دوشنبه به عنوان صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس قرار می گیرد، پرسپولیسی که پنج هفته است رنگ پیروزی را ندیده و در دو هفته گذشته هم شکست خورده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرخپوشان پایتخت در آخرین دیدار خود مقابل رقیب دیرینه استقلال، تن به شکست داده‌اند و پیروزی مقابل ذوب آهن از دو جهت برای این تیم از نان شب هم واجب‌تر است؛ نخست آنکه پرسپولیس چنانچه این دیدار را نبرد و یا ببازد، چه بسا جایگاه چهارمی خود را هم در جدول رده بندی رقابت‌ها از دست بدهد. این در حالی است که این تیم تا همین چند هفته پیش مدعی صدرنشینی این رقابت‌ها بود. دوم آنکه پیروزی مقابل ذوب آهن تا حدود زیادی وضعیت نابسامان این تیم به لحاظ روحی را ترمیم کرده و نوار ناکامی‌های پنج هفته اخیر را قطع می کند.

دیگر دیدار دوشنبه را تیم‌های شاهین بوشهر و استیل آذین برگزار خواهند کرد. حمید استیلی، مربی شاهین بوشهر در حالی به مصاف تیم متمول تهرانی می‌رود که فصل گذشته بر روی نیمکت داغ استیل نشسته بود. این دیدار می تواند برای این مربی جنبه حیثیتی داشته باشد. نکته جالب توجه در باز فردای این دو تیم، همسایگی آنها در جدول رده بندی رقابت‌هاست و تنها تفاضل گل بهتر نماینده بوشهر است که این تیم را نسبت به حریف خود در جایگاه بالاتری قرار داده است. استیل آذین در دو بازی گذشته خود مقابل تیم‌های سپاهان و سایپا 10 گل دریافت کرده است و باید دید در این دیدار چه کار خواهد کرد.

- برنامه ادامه دیدارهای هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
دوشنبه - 3/8/89
* پرسپولیس تهران - ذوب آهن اصفهان، ساعت 16:45، ورزشگاه آزادی تهران
داور: سعید مظفری‌زاده، کمک‌ها: حیدر شکور و علیرضا کهوری، داور چهارم: غلامرضا جباری

* شاهین بوشهر - استیل آذین تهران، ساعت 16:50، ورزشگاه تختی بوشهر
داور: محسن قهرمانی، کمک‌ها: علی موغلی و محمدرضا امینی، داور چهارم: محمدرضا خداپرست

جدول رده بندی لیگ برتر:
1- ذوب آهن اصفهان 24 امتیاز
2- استقلال تهران 20 امتیاز
3- سپاهان اصفهان 19 امتیاز
4- پرسپولیس 18 امتیاز
5- مس کرمان 16 امتیاز
..........................................................
15- شاهین بوشهر 12 امتیاز (تفاضل گل 1-)
16- استیل آذین 12 امتیاز (تفاضل گل 8 -)
17 شهرداری تبریز 9 امتیاز
18- پیکان قزوین 7 امتیاز


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016