پنجشنبه 6 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين قطبی در اطلاعيه ای رسمی از استعفايش بعد از جام ملتها خبر داد، ايلنا

برای بعد از مسابقات جام ملتهای آسيا، بهتر ديدم که فرد ديگری سکوی رهبری اين تيم شايسته را به عهده گيرد لذا شفاهآً‌ موضوع را به اطلاع فدراسيون رساندم.

ايلنا: افشين قطبی ، سرمربی تيم ملی ايران در اطلاعيه ای رسمی اعلام کرد بعد از جام ملتهای آسيا از کارش کنار خواهد کشيد.
به گزارش ايلنا در اين اطلاعيه که وب سايت خبری سازمان تربيت بدنی آن را منتشر کرد ، آمده است :

درهفته های اخير مجدداً حرف و حديث های جديدی پيرامون تيم ملی فوتبال در جامعه مطرح گرديد که به نظر من تکرار يک داستان قديمی است .هر زمان که تيم ملی فوتبال در آرامش قرار گرفته و به روزهای حساس و بازيهای رسمی نزديک شده است،اينگونه بحث ها مطرح و باعث از بين رفتن آرامش تيم می گردد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




امروز که کمتر از هفتاد روز به آغاز بازيهای جام ملتها ی آسيا مانده، غرور ملی حکم می کند که همگی يکدل و يکصدا و از صميم قلب بخواهيم و بکوشيم که تيم ملی فوتبال ايران درآسيا موفق شود. زيرا موفقيت اين تيم متعلق به يک شخص نيست. اين موفقيت متعلق به همه ايرانيان است اگر با نگاهی کارشناسانه بازيهای تيم ملی فوتبال بررسی شود، متوجه خواهيد شد که درطول يکسال اخير در نحوه بازی اين تيم تحول ايجاد شده است که برای ايجاد اين تحول لازم بوده است به روش های روز جهانی توجه شود. پايه هايی در روند بازی تيم ملی فوتبال بوجود آمده است که می تواند آغاز شکوفايی بيشتر تيم ملی باشد .امروز تيم ملی فوتبال ايران هويت خود را پيدا نموده است.
تيم ملی با سازماندهی، سرعت بخشيدن در طول بازی، انگيزه و اجرای تاکتيکهای مختلف، فوتبال قابل قبولی را به نمايش می گذارد .در تيم ملی فوتبال امروز کادر فنی، تدارکات، گروه پزشکی و بازيکنان و آنهايی که اين تيم را دربيرون زمين پشتيبانی می نمايند بصورت يک خانواده فکر می کنند. در اين تيم هيچکس " من" نيست. همه ما هستند و اين امر رمز موفقيت است .يقيناً اين تيم بدون ضعف و ايراد نيست، هنوز مشکلات فنی مشاهده می شود مشکلاتی که گريبانگير فوتبال ايران است .اميدوارم که درآينده نزديک با انجام مسابقات واردوهای قبل از جام ملتها رفع گردد.
در طول سال گذشته سعی گرديد انتخاب بازيکنان برای بازی در تيم ملی با معيارهای خاص صورت پذيرد .از اهم اين معيارها می توان عشق به پيراهن ملی، توانمندی براساس ويژگی های بين المللی، شخصيت اجتماعی و ..... اشاره نمود .اميدوار هستم که اين بازيکنان با جديت و لياقت خود، جام ملتهای آسيا را به مردم خوب وطن هديه نمايند.
در شرايط کنونی با احتساب اردو قبل از جام ملتها فقط ۶۰روز به آغاز مسابقات داريم بايد بيشتر به اصل هدف فکر می کنيم و همدل و همرنگ و با تمام سعی و کوشش بخواهيم که آرزوی سی وچند ساله ملت خوبمان را جامه عمل بپوشانيم . يقين بدانيد که اين بازيکنان نشان داده اند که لياقت قهرمانی را دارند وايمان به پيروزی آنها دارم .
لازم می دانم از توجهات خاص و حمايت های بی دريغ آقای دکتر سعيدلو که هميشه يار و ياور تيم های ملی فوتبال بوده و باعث رشد و ارتقاء ورزش ايران شده اند تشکر و قدردانی نمايم.
عملکرد تيم ملی فوتبال ايران در يک سال گذشته بيانگر تلاش و رشد فوتبال ملی است که به همت همه مسئولين فدراسيون فوتبال اعم از علی کفاشيان، مهدی تاج، مهدی محمد نبی و مسئولان ليگ برتر فوتبال، مربيان دلسوز و خستگی ناپذير باشگاهها، بازيکنان فوتبال، صدا و سيما، مطبوعات و هواداران عزيز حاصل شده است .
برای بعد از مسابقات جام ملتهای آسيا، باتعمق وتفکر بسيار و با بررسی کليه مسائل بهتر ديدم که فرد ديگری سکوی رهبری اين تيم شايسته را به عهده گيرد لذا شفاهآً‌ موضوع را به اطلاع فدراسيون رساندم، ‌با آن اميد که حرکت روبه جلوی ايجاد شده در تيم ملی روند خود را حفظ نمايد. اين فدراسيون فوتبال است که بايد به صلاح فوتبال فکر کند وقتی هدف اصلی سربلندی ايران است .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016