یکشنبه 23 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خلعتبری: قهرمانی آسيا حق ذوب‌آهن بود، سئونگنام از پوهانگ و الهلال قوی‌تر نبود، مهر

مهاجم تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بيان اينکه اگر موقعيت صددرصدی را به گل تبديل می‌کردم، روند بازی به سود ذوب‌آهن عوض می‌شد، گفت: ذوب آهن مستحق پيروزی در اين بازی و قهرمانی آسيا بود.
محمدرضا خلعتبری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بيان مطلب فوق در مورد نايب قهرمانی تيم ذوب آهن در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا گفت: در ديدار فينال ما از تيم سئونگام خيلی بهتر بوديم اما برخلاف روند مسابقه و در مواقعی که به بازی مسلط نبوديم، دروازه ما باز شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با بيان اينکه تيم سئونگنام در اين مسابقه بسيار خوش شانس بود، افزود: ما چندين موقعيت گلزنی را در اين بازی از دست داديم. ضمن اينکه اگر از موقعيت صددرصدی که بدست آوردم، استفاده می‌کردم، روند بازی به سود تيم ذوب آهن تغيير می‌کرد.

مهاجم تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان اضافه کرد: سئونگنام از تيم‌های پوهانگ و الهلال قوی‌تر نبود اما ما نتوانستيم برابر آنها از موقعيت‌‍های خود به خوبی استفاده کنيم. در مجموع ذوب آهن مستحق پيروزی در اين بازی و قهرمانی در آسيا بود ولی به اين حق واقعی‌اش نرسيد.

وی همچنين خاطرنشان کرد: ما تا اين مرحله تيم‌های مطرح و بزرگی را حذف کرديم و هدفمان قهرمانی و حضور در جام باشگاه‌های جهان بود. برای رسيدن به اين هدف هم تلاش مضاعفی انجام داديم اما به حقمان نرسيديم.

خلعتبری با بيان اينکه تغيير و تحولات اندک تيم ذوب آهن باعث موفقيت‌های اخير اين تيم شده است، تاکيد کرد: قطعا تيم ذوب آهن اين توانايی و شايستگی را دارد که در فصل آينده ليگ قهرمانان آسيا هم يکی از مدعيان قهرمانی باشد. مطمئن باشيد سال آينده ما با قدرت بيشتری در مسابقات به ميدان رفته و با قهرمانی در آسيا اين ناکامی را جبران خواهيم کرد.

منصور ابراهيم زاده پيش از ديدار فينال ليگ قهرمانان آسيا اعلام کرد دوست داشت خلعتبری قهرمان آسيا شود. وی در مورد اين صحبت‌ها گفت: گرچه وقتی فهرست نامزدهای بهترين بازيکن سال آسيا را ديدم، از نبود اسمم بسيار ناراحت شدم اما خوشحالم نام فرشيد طالبی که مانند برادرم است، در اين فهرست قرار دارد و وی پس از سال‌ها به حق واقعی اش دست يافت.

مهاجم تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بيان اينکه نام شهاب کردان هم می‌توانست در اين فهرست قرار گيرد، در پايان گفت: من نااميد نشده و همچنان تلاش می‌‌کنم تا در سال‌های آينده بتوانم به اين عنوان دست يابم. البته قطعا با تداوم موفقيت‌های ذوب آهن می‌توانم به چنين عنوانی دست پيدا کنم.

ديدار نهايی رقابت‌های فوتبال ليگ قهرمانان آسيا که عصر روز شنبه بين تيم‌های فوتبال ذوب آهن ايران و سئونگنام کره جنوبی برگزار شد، با پيروزی ۳ بر يک و قهرمانی تيم کره‌ای در اين مسابقات همراه شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016