شنبه 13 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرويز مظلومي: بعضي چشم‌ها به دنبال صندلي من است - با اين نتايج جايگاهم را در استقلال محكم‌تر كردم، ايسنا

پرويز مظلومي گفت: بعضي از چشم‌ها به دنبال صندلي من در استقلال است، اما با اين نتايج جايگاه من در استقلال محكم‌تر مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرمربي تيم فوتبال استقلال پس از پيروزي تيمش در مقابل پاس همدان در هفته هفدهم ليگ برتر و صدرنشيني موقت در جدول ليگ، درنشست خبري پس از بازي اظهار كرد: بازي خوبي را از هر دو تيم شاهد بوديم. هر دو تيم موقعيت‌هاي خوبي داشتند ضمن اينكه از بازيكنانم هم راضي هستم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مظلومي ادامه داد: بازيكنانم هر موقع كه مي‌خواستم به بازي سرعت مي‌دادند و هر موقع مي‌خواستم هم سرعت بازي را كم مي‌كردند. با توجه به مصدوميت سه بازيكن اصلي‌مان امروز خيلي خوب بازي كرديم ضمن اينكه در اول بازي هم صادقي مصدوم شده بود، اما با وجود مصدوميتي كه داشت او را تا پايان در زمين نگه داشتيم. مجتبي جباري، ايمان مبعلي و فرهاد مجيدي هم به تازگي از مصدوميت رها شدند و صددرصد آماده نبودند اما با اين وجود امروز خوب بازي كردند.

وي در ادامه با گلايه از عملكرد بازيكنان استقلال پس از به ثمر رسيدن گل سوم اين تيم گفت: وقتي 3 بر يك جلو افتاديم ديگر بازي را ول كرديم در صورتي كه دفاع پاس به هم ريخته بود و مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري هم به ثمر برسانيم از اين بابت از شاگردانم گله دارم. در مقابل پاس نسبت به بازي كه در جام حذفي مقابل ما انجام داد خيلي بهتر بازي كرد.

پرويز مظلومي با بيان اينكه بعضي چشم‌ها به دنبال صندلي او در استقلال هستند، ادامه داد: از روز اولي كه به استقلال آمدم فشار و استرس روي من بسيار زياد و توقعات از استقلال مانند هميشه فراوان بود. هواداران فكر مي‌كردند كه ما اگر بتوانيم تيم را جمع و جور كنيم و در ميان تيم‌هاي بالاي جدول باشيم كار خوبي انجام داديم، اما اكنون فشار كار بيشتر شده است و بعضي از چشم‌ها هم به دنبال صندلي من است؛ اما الحمدالله من در حال نتيجه گرفتن با استقلال هستم و اين نتايج كمك مي‌كند كه جايگاه من در استقلال حفظ شود. جا دارد همين جا از دكتر فتح‌الله‌زاده،‌ نظري جويباري و اميري تشكر كنم.

سرمربي استقلال در رابطه با احتمال جدايي طالب‌لو از استقلال نيز گفت: هم محمد محمدي و هم وحيد طالب‌لو از تيم‌هاي ديگر پيشنهاد دارند، اما اين كميته فني باشگاه است كه تشخيص مي‌دهد كدام بازيكنان از تيم جدا شوند. طالب‌لو بعد از بازي پرسپوليس در جلسه‌اي از فتح‌الله‌زاده درخواست كرد كه از استقلال جدا شود اما در آنجا مقرر شد كه تا نيم فصل با ما بماند كه انصافا كمك زيادي هم به ما كرده است. ما دوست داريم طالب‌لو و ساير بازيكنان قديمي در استقلال بمانند با اين حال من اسم دو، سه دروازه‌بان را به باشگاه دادم تا در صورت رفتن طالب‌لو آنها را به خدمت بگيريم.

مظلومي با اشاره به مصدومان استقلال نيز گفت: با توجه به مصدوميت ميداوودي در پي اين هستيم كه يك مهاجم نوك ديگر به خدمت بگيريم البته هنوز مشخص نيست كه اين بازيكن خارجي است يا داخلي. ضمن اينكه دروازه‌بان سوم ما نيز مصدوم است و ما نياز داريم كه يك دروازه‌بان ديگر داشته باشيم. قرار است پس‌فردا در خصوص جذب بازيكنان جديد جلسه‌اي با فتح‌الله‌زاده داشته باشيم و در اين مورد تصميم‌گيري كنيم.

سرمربي استقلال در پايان در خصوص داوري اين ديدار هم گفت: داوري را همه ديديد كه يك كرنر براي ما نگرفت؛ اما به خاطر آن به مجيدي كارت زرد نشان داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016