شنبه 13 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استقلال باز هم برد و موقتي صدرنشين شد، ايسنا

تيم فوتبال استقلال نيم فصل اول ليگ برتر را با پيروزي به پايان رساند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در آغاز هفته هفدهم ليگ برتر بعد از ظهر امروز از ساعت 15 سه ديدار همزمان در تهران،اهواز و قم برگزار شد كه در مهمترين ديدار آبي ‌پوشان تهران با پيروزي در مقابل پاس موقتا به صدر جدول صعود كردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




شاگردان پرويز مظلومي كه در نيمه اول با برد 2 بر يك به رختكن رفتند در نيمه دوم يك بار ديگرموفق به گشودن دروازه پاسي‌ها شدند تا گل دوم پاس كه در دقايق پاياني زده شد تاثيري در نتيجه بازي نداشته باشد و استقلال 3 بر 2 پيروز ميدان باشد . گل‌هاي استقلال را آرش برهاني ( 45 و 79) و اسماعيل شريفات ( 36 ) به ثمر رساندند. ضمن اينكه حميد كاظمي (37) و روزبه شاه‌عليدوست (89) براي تيم اصغرمديرروستا گلزني كردند.

بدين ترتيب استقلال با احتساب سه امتياز اين بازي 33 امتيازي شد و به طور موقت با يك امتياز بيشتر نسبت به ذوب‌ آهن در صدر جدول قرار گرفت و بايد منتظر نتيجه تيم اصفهاني در بازي فردا مقابل استيل آذين باشد .

در ديگر ديدارهاي همزمان فولاد خوزستان يك پيروزي پرگل را به هواداران خود هديه كرد. شاگردان مجيد جلالي با 4 گل شهرداري تبريز را شكست دادند تا نيم‌فصل اول را با 23 امتياز به پايان رسانده باشند.گل‌هاي فولاد را باکاري دياکيته (16 و 90) و آرش افشين ( 83 و 90) به ثمر رساندند.

همچنين صباي قم در يك ديدار خانگي موفق شد با يك گل از سد ملوان انزلي بگذرد.

به گزارش ايسنا، ساير ديدارهاي هفته هفدهم فردا برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016