سه شنبه 30 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فهرست نهايی تيم ملی در جام ملت های آسيا با چهار بازيکن اضافه، ايلنا

۲۷ بازيکن به تيم ملی عوت شدند. قرار است در پايان اردوی آمادگی در قطر، ۲۳ بازيکن از اين جمع برای حضور در جام ملتهای آسيا اتخاب شوند.


ايلنا: افشين قطبی، سرمربی تيم ملی فوتبال ايران، ۲۷ بازيکن را به اردوی تدارکاتی پيش از بازيهای جام ملتهای آسی دعوت کرد. ۲۳ بازيکن نهايی ايران در جام ملتهای آسيا از ميان اين ۲۷ بازيکن انتخاب خواهند شد.
به گزارش ايلنا به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، ۲۷ بازيکن دعوت شده به تيم ملی عبارتند از:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دروازه بانان: سيد مهدی رحمتی، ابراهيم ميرزاپور، عليرضا حقيقی، شهاب گردان.
مدافعان: خسرو حيدری، پژمان منتظری، هادی عقيلی، محمد نصرتی، سيدجلال حسينی، فرشيد طالبی، احسان حاج صفی، ابوذر رحيمی.
بازيکنان ميانی: جواد نکونام، آندرانيک تيموريان، قاسم حدادی فر، پژمان نوری، ايمان مبعلی، مهدی کيانی، محمد نوری.
مهاجمان: هادی نوروزی، غلامرضا رضايی، مسعود شجاعی، کريم انصاری فرد، آرش افشين، محمد غلامی، رضا نوروزی، محمدرضا خلعتبری.
خسرو والی زاه، مدير رسانه ای تيم ملی فوتبال ايران در توضيح برنامه های اين تيم پيش از جام ملتهای آسيا گفت:« سرمربی و کادر فنی تيم ملی درباره انتخاب اين بازيکنان گفته اند: اسامی ۲۷ بازيکن را با افتخار برای جام ملتهای آسيا ۲۰۱۱ اعلام می داريم. البته شمار فراوانی بازيکنان شايسته و خارق العاده در فوتبال ايران وجود دارند و به واقع انتخاب ۲۷ نفر از اين جمع، کاری بس دشوار بود اما پس از يک دوره طولانی ما معتقديم اين نفرات دارای بهترين و بالاترين کيفيت و هوش برای رسيدن به هدف ما که همانا قهرمانی در جام ملتهای آسيا است، هستند.»
به گفته والی زاده، نفرات دعوت شده بايد ساعت ۲۳:۴۵ پنجشنبه دوم دی ماه بادردست داشتن گذرنامه خود را در محل هتل آکادمی فوتبال به کادر فنی معرفی کنند. تيم ملی ايران ساعت ۵ بامداد روز جمعه سوم دی ماه تهران را به مقصد قطر ترک می کند و نخستين خود را ساعت ۱۹ همان روز در دوحه برگزار خواهد کرد.
اين تمرينات هر روز ادامه خواهد يافت و تيم ايران روز هفتم دی نخستين ديدار تدارکاتی خود را با تيم ملی قطر برگزار می کند و فردای همان روز با تيم دوم قطر در پشت درهای بسته روبرو می شود.
آخرين ديدار تدارکاتی تيم ايران تا پيش از جام ملتهای آسيا، روز دوازدهم دی با تيم ملی يک کشور آفريقايی خواهد بود. ضمنا در پايان اين اردو ۲۳ بازيکن نهايی از جمع ۲۷ بازيکن فوق جهت حضور در جام ملتهای آسيا انتخاب و اسامی آنها به کنفدراسيون آسيا اعلام خواهد شد.
بازيکنان بعدازظهر روز سيزدهم دی جهت استراحت و حضور در کنار خانواده هايشان به ايران بازمی گردند و مجددا روز ۱۶ دی ماه به قطر می روند تا تمرينات خود را برای ديدار با تيم ملی عراق آغاز کنند. از روز شانزدهم تا بيست و يکم دی که نخستين ديدار تيم ملی ايران در جام ملتها با عراق است، بازيکنان پنج روز ديگر با نظر کادر فنی تمرين خواهند کرد تا برای شروع مسابقات بيش از پيش آماده شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016