چهارشنبه 15 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش سرمربی راه آهن نسبت به خط خوردن رحيمی از تيم ملی: چطور با يک دفاع چپ و پنج دفاع وسط به جام ملت‌ها می‌رويم؟ ايسنا

ـ لعنت به اين فوتبال که همه در آن دم از پاکی می‌زنند

سرمربی تيم فوتبال راه‌آهن پس از خط خوردن ابوذر رحيمی از تيم ملی گفت: مربيان تيم ملی در تصميم‌گير‌ی‌ها کاره‌ای نيستند و واقعا لعنت به اين فوتبال که همه در آن دم از پاکی می‌زنند اما وضعيتش تاسف‌بار است!

مهدی تارتار که از خط خوردن ابوذر رحيمی بازيکن تيم فوتبال راه آهن از تيم ملی به شدت ناراحت است، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) در اين باره اظهار کرد: شک نکنيد که در خط خوردن بازيکن تيم راه آهن و جايگزين شدن بازيکن تيم سپاهان شک و شبهه‌ی زياد وجود دارد. ابوذر رحيمی در پست دفاع چپ بازی می‌کند که تيم ملی در اين پست تنها يک بازيکن دارد و در کمال تعجب رحيمی از تيم ملی خط می‌خورد و در حالی که تيم ايران چهار مدافع وسط دارد، محسن بنگر که در پست وسط بازی می‌کند، به تيم دعوت می‌شود!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: اگر دفاع چپ تيم ملی در جام ملت‌ها آسيب ببيند، افشين قطبی چه کسی را می‌خواهد جايگزين او کند؟ آن وقت اين تيم از وجود پنج مدافع وسط بهره می‌برد. متاسفم که يک بازيکن مظلوم و بی‌حاشيه از يک باشگاه بی‌حاشيه و بی‌کس در اين شرايط از تيم ملی خط می‌خورد. خانواده اين بازيکن با هزار ذوق و شوق برای بدرقه‌اش به تهران آمده بودند. آن‌ها حتی آش پشت پای فرزندشان را هم پخته بودند. رحيمی بازيکنی بوده که در اردوی تيم ملی همواره مورد تاييد و تمجيد قطبی قرار گرفته است.

تارتار گفت: اگر يک مدافع چپ به جای او به تيم ملی دعوت می‌شد، من حرفی نمی‌زدم؛ کاری هم به محسن بنگر ندارم اما دقت داشته باشيد که يک بازيکن از باشگاه راه آهن در اين مقطع خط خورده و يک بازيکن از سپاهان به تيم ملی دعوت می‌شود. من مسببان اين تصميم را به خدا واگذار می‌کنم و شک ندارم خداوند متعال حق مظلوم را از ظالم می‌گيرد.

وی مدعی شد: معتقدم در تيم ملی افراد ديگری غير از مربيان تصميم می‌گيرند. انگار سرمربی تيم برای دعوت بازيکنان اختياری ندارد. افراد ديگری بازيکنان را به زمين می‌فرستند و برای تعويض‌ها هم احتمالا آن اشخاص تصميم خواهند گرفت. معتقدم سرمربی و ديگر مربيان تيم ملی در اين تيم کاره‌ای نيستند. با اين شرايط کارمان سخت می‌شود. ما دوست نداريم تيم ملی در جام ملت‌ها موفق نباشد اما با اين روند چه انتظاری بايد داشت؟

سرمربی تيم راه آهن گفت:‌ وقتی نگاهی به ترکيب بازيکنان دعوت شده می‌کنيم می‌بينيم بازيکنان بر اساس کارشناسی‌های لازم، دعوت نشده‌اند. به طور مثال ۶ مهاجم نوک به تيم ملی دعوت شده‌اند، در حالی که تيم ما يک مدافع چپ و يک مدافع راست بيشتر ندارد. پنج دفاع هم در وسط داريم. يکی بگويد اين تصميم‌ها بر اساس چه منطقی گرفته شده است. بايد واقعيت‌ها را گفت. در حال حاضر ۵۰ درصد از بازيکنان تيم ملی از دو تيم اصفهانی ليگ هستند.

وی افزود: رحيمی به من گفت که در تمرين‌های تيم ملی هميشه جزو دو سه نفر اول و آماده‌ی تيم بوده است. اگر قرار بود او از تيم ملی خط بخورد بايد زودتر از اين خط می‌خورد. متاسفانه حق اين بازيکن خوب، بااخلاق و مظلوم را خوردند. ظاهرا قرار است يک تعدادی هميشه در تيم ملی باشند. در حالی که قطبی هميشه خطاب به وی از اين بازيکن تعريف کرده است. ما تا بيست روز فقط بايد روی روح و روان اين بازيکن کار کنيم و ممکن است صدمه ببيند. آن‌هايی که از فوتبال پاک حرف می‌زنند، اين شرايط را نمی‌بينند؟ واقعا لعنت به اين فوتبال که همه در آن دم از پاکی می‌زنند و وضعيتش چنين است.

تارتار که انتقادهايش به شرايط فوتبال در کشور هم کشيده شد، به ايسنا گفت: متاسفانه در اين فوتبال حق باشگاه مظلومی چون راه آهن را می‌خورند. بازيکن ما را خط می‌زنند چون کسی نيست حق او را بگيرد. مسابقه‌مان با تيم تراکتورسازی تبريز را به ورزشگاه تختی می‌اندازند در حالی که راه آهن يک استاديوم مجهز دارد. يکی می‌گويد زمين استاديوم راه آهن را آب می‌بندند و هيچ کس کنکاش نمی‌کند تا ببيند آن‌ها راست می‌گويند يا خير و در غير اين صورت برخوردهای لازم صورت گيرد. راه آهن تنها در لفظ متعلق به شهرری است و ما می‌بينيم هيچ نماينده‌ای از مجلس پشت تيم ما نيست. در ليگ ما هر اتفاقی برای هر تيمی می‌افتد نماينده شهر آن تيم انتقاد کرده و از تيمش حمايت می‌کند اما فرياد راه آهن به گوش هيچ کس نمی‌رسد.

سرمربی راه آهن در پايان صحبت‌هايش درباره برنامه اين تيم در تعطيلات ليگ گفت: تيم ما شرايط خوبی دارد و به طور منظم تمرين می‌کند. بازيکنان خارجی ما ديروز به جمع تيم اضافه شدند. راه آهن اردوی ۸ روزه‌ای را از جمعه در دوبی خواهد داشت که در آنجا دو بازی تدارکاتی در زمين النصر برگزار می‌کند. اولين بازی ما با تيمی نسبتا ضعيف و دومين بازی با يک تيم قوی خواهد بود. ما سپس به تهران برمی‌گرديم و تا شروع دوباره ليگ يک بازی تدارکاتی ديگر هم خواهيم داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016