چهارشنبه 15 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ابوذر رحيمی پس از خط خوردن از تيم ملی: قطبی گفت نگران مصدوميت عقيلی و نصرتی هستم که تو را خط زدم! ايسنا

- کاش زودتر خط می‌خوردم

بازيکن خط خورده تيم ملی گفت: قطبی گفت از احتمال مصدوم شدن عقيلی و نصرتی در جام ملت‌ها نگرانم و مجبورم بنگر را درمدافع وسط به جای تو در دفاع چپ دعوت کنم.

ابوذر رحيمی که در کمتر از دو روز مانده به اعزام تيم ملی به جام ملت‌های آسيا از ترکيب ملی‌پوشان خط خورد، در اين‌باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: در حال حاضر بيشتر از آنکه از خط خوردن در تيم ملی ناراحت باشم از گم شدن پاسپورتم ناراحتم که معلوم نيست کجاست؛ از صبح امروز (چهارشنبه) با اصغر حاجيلو تماس گرفتم که پس از چندين مرتبه بالاخره موفق شدم او را پيدا کنم که گفت پاسپورت تو در سعادت‌آباد است. الان هم بايد آنجا بروم ببينم چه می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی گفت: اولين مرتبه بود که به تيم ملی دعوت می‌شدم و تمام تلاشم را انجام دادم تا همواره مورد نظر مربيان قرار گيرم. در اردوی قطر، قطبی خيلی از من تعريف کرد و در تست‌های تمرينی هم جزو چند نفر اول آماده، بودم. تعجب کردم که در اين مقطع از تيم ملی خط خوردم. افشين قطبی با من تماس گرفتم و پس از نيم‌ ساعتی دلداری دادن به من گفت تو بازيکن خوبی هستی اما من نگران مصدوم شدن عقيلی و نصرتی در جام ملت‌ها هستم که آسيب‌ديدگی جزيی دارند لذا مجبور تو را خط بزنم و محسن بنگر را در دفاع وسط دعوت کنم. خيلی ناراحت شدم اما به او گفتم مشکلی نيست و هر طور صلاح می‌دانيد تصميم بگيرد.

رحيمی که سعی داشت خودش را قانع کند، در ادامه تصريح کرد: فوتبال همين است؛ اين اتفاق برای من تلخ بود. وقتی شرايطم و نظر مربيان را ديدم و اين طور خط می‌خورم خيلی برايم سخت است؛ شايد اگر قرار بود خط بخورم بايد جزو آن چهار نفری که پيش از اين خط خوردند قرار می‌گرفتم، آن وقت پژمان منتظری بايد در اردو می‌ماند؛ آن زمان خط نخوردم و تنها دو روز پيش از اعزام اين اتفاق می‌افتد. کاش زودتر خط می‌خوردم. سعی می‌کنم ناراحتی‌ام را در کوتاه‌ترين زمان از بين ببرم.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا عقيلی و نصرتی در اردوی قطر آسيب ديدند، خاطرنشان کرد: مصدوميتی از آنها نديدم. نصرتی تا آخرين روز با ما تمرين کرد و عقيلی هم در آخرين مسابقه تدارکاتی تيم ملی به طور کامل بازی کرد. من نمی‌دانم و شايد چيزی بوده که من نديدم. شايد قطبی واقعا راست می‌گويد و چون اطلاعی ندارم، نمی‌توانم نظر مطمئنی بدهم.

بازيکن تيم راه‌آهن شهرری درباره شرايط تيم ملی در آستانه اعزام به جام ملت‌ها نيز اظهار کرد: تيم ملی وضعيت بدی ندارد و بازيکنان آماده هستند؛ برای تيم ايران آرزوی موفقيت می‌ کنم و مطمئن هستم يکی از عناوين اول تا سوم را می‌گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016